Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalnego wyposażonego w urządzenie hakowe, zbiornik asenizacyjny oraz płytę do montażu pługa

Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych IZERY Sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-623 Lubomierz, ul. Kargula i Pawlaka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 510 093 507
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych IZERY Sp z o.o.
    ul. Kargula i Pawlaka 16
    59-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
    tel. 510 093 507
    REGON: 20394147000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-izery.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalnego wyposażonego w urządzenie hakowe, zbiornik asenizacyjny oraz płytę do montażu pługa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone będzie w trybie: przetarg nieograniczony. 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalnego wyposażonego w nowe urządzenie hakowe, nowy zbiornik asenizacyjny, oraz nową płytę do montażu pługa PODWOZIE: 1. Podwozie używane, rok produkcji min 2007 lub młodszy 2. Przebieg nie większy niż 200 000 km 3. Napęd 4x4 4. Silnik o mocy min. 230KM 5. Norma emisji spalin min. EURO 4 6. Skrzynia biegów manualna 7. Dopuszczalna masa całkowita min 15 ton 8. Blokada mechanizmu różnicowego w osi przedniej 9. Blokada mechanizmu różnicowego w osi tylnej 10. Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie 11. ABS 12. Przednie zawieszenie paraboliczne 13. Tylne zawieszenie pneumatyczne 14. Rozstaw osi 3600 – 3700 mm 15. Kolor kabiny biały 16. Kabina min 3 miejscowa 17. Szyby sterowane elektrycznie 18. Tylna oś z podwójnymi kołami tzw. bliźniaki 19. Opony z bieżnikiem terenowym, min. 50% 20. Fabryczna przystawka odbioru mocy z przyciskiem na desce rozdzielczej 21. Z przodu zamontowana płyta czołowa do montażu pługa 22. Samochód po generalnym przeglądzie – wymienione filtry i oleje, okładziny hamulcowe ZBIORNIK ASENIZACYJNY NOWY – GWARANCJA minimum 12 MIESIĘCY: 1. Zbiornik usytuowany na ramie pośredniej przystosowanej do wciągania urządzeniem hakowym – wysokość haka 1200 mm 2. Całkowita pojemność zbiornika 6000 litrów 3. Zbiornik wykonany z blachy o grubości min 6 mm ze stali o podwyższonej wytrzymałości 4. Czas napełniania zbiornika nie dłuższy niż 7 minut 5. Maksymalna głębokość zasysania do 6 m 6. Ciśnienie robocze – 0,045MPa 7. Maksymalne podciśnienie – 0,08 MPa 8. Sterowania urządzeniem ręczne 9. Tylna dennica otwierana – mechanicznie 10. Podwójny system zaworów odcinających zabezpieczający kompresor przed zalaniem, 11. Kompresor o wydajności min 10000 l/min 12. Napęd kompresora hydrauliczny z hydrauliki urządzenia hakowego 13. Beczka pochylona ku tyłowi pod kątem 4 co ułatwia jej opróżnianie, 14. Beczka ożebrowana wewnętrznie z przegrodami stabilizującymi ciecz 15. Manowakuometr i zawór bezpieczeństwa 16. Płynowskaz rurowy 17. Zawór spustowy tylne ręczny, DN 110 18. Pompa hydrauliczna do napędu silnika hydraulicznego kompresora. 19. Zbiornik i rama ocynkowane 20. Boczne koryta na węże wykonane z blachy aluminiowej 21. Wyposażenie: Wąż ssawny o średni DN 110 i długości 8 metrów Klucz do węży Oświetlenie ostrzegawcze URZĄDZENIE HAKOWE NOWE – GWARANCJA minimum 12 MIESIĘCY 1. Urządzenie hakowe przystosowane do kontenerów typu KP 2. Pompa hydrauliczna dostosowana do współpracy z kontenerem asenizacyjnym 3. Wysokość haka – 1200 mm 4. Nominalny udźwig – 7 ton 5. Hak z zapadką przeciwwyczepową 6. Hydrauliczne ryglowanie kontenera 7. Blokada haka przy zaryglowanym kontenerze 8. Norma CE 9. Zbiornik oleju 10. Urządzenie hakowe w kolorze czarnym 11. Zabezpieczające zamki hydrauliczne 12. Sterowanie urządzeniem hakowym z kabiny i z zewnątrz urządzenia 13. Teleskopowane ramię główne 14. Rejestracja urządzenia hakowego w UDT 15. Urządzenie hakowe przystosowane do współpracy z kontenerem asenizacyjnym – wyprowadzenie szybkozłączy na tył urządzenia hakowego 16. Dodatkowa skrzynka na narzędzia umieszczona pomiędzy kabiną a urządzeniem hakowym WARUNKI UMOWY LEASINGU: 1. Suma opłat wstępnych – 30 000 zł netto 2. Opłaty wstępne płatne do 7 dni od dnia zawarcia Umowy Leasingu, 3. 48 leasingowych opłat miesięcznych, stałych, równych i niezmiennych w całym okresie trwania leasingu, 4. Pierwsza opłata leasingowa miesięczna płatna w miesiącu następnym po przekazaniu pojazdu do użytkowania , 5. Wartość wykupu przedmiotu leasingu – 15 000zł netto, 6. Koszty ubezpieczenia i podatku od środków transportu pokrywane dodatkowo przez Zamawiającego, 7. Cena podana w ofercie nie obejmuje kosztów ubezpieczenia przedmiotu umowy oraz wszystkich wymaganych przepisami podatków i opłat związanych z prowadzeniem usług pojazdem. 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Przewidywany okres realizacji zamówienia: dostawa pojazdu najpóźniej do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144500-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN) 12.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych „Izery” Sp. z o.o. Rachunek bankowy 84 1020 2124 0000 8102 0083 0158 z dopiskiem: wadium do przetargu nr ZP.01/09/2019 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium w gwarancji bankowej i gwarancji ubezpieczeniowej, Zamawiający zaleca, aby pierwszy dzień ważności wadium był dniem otwarcia ofert. 12.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 12.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy tak wnieść, aby zostało uznane na koncie Zamawiającego nie później niż termin składania ofert. 12.5 Oferta wykonawcy, którego wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona przez zamawiającego. 12.6 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 12.7 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 12.8 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.l, la, 2 i 4 ustawy Pzp. 12.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.10 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1- Prawo Zamówień Publicznych; - spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SIWZ. 5.2 Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; c) zdolności technicznej lub zawodowej. 5.3 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki Lp. Warunki udziału w postępowaniu 1 Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia. 2 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł. 3 Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia. 5.4 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.5 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). 5.6 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5.7 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy/usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5.8 Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5.9 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 5.4 SIWZ. 5.10 W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy oleju napędowego lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5.11 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania (w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby) warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w pkt 7.1 SIWZ (tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu). 5.12 Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.3 SIWZ oraz właściwych dokumentów wskazanych w pkt 8.1 SIWZ odpowiednio do udostępnionych zasobów. 5.13 Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy Pzp. 5.14 Zamawiający, na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wykluczy również z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę: - w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. -Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 oraz z 2018 r. poz. 149, 398, 1544 i 1629) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 i 2491 oraz z 2018 r. poz. 398, 685, 1544 i 1629). 5.15 Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach