Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego, nowego ciągnika siodłowego wraz z naczepą wyposażoną w skrzynię ładunkową do transportu stałych odpadów komunalnych

Zakład Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Niepodległości 12A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 328 08 73 , fax. 0-91 3282186
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ochrony Środowiska
    ul. Niepodległości 12A 12A
    72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 328 08 73, fax. 0-91 3282186
    REGON: 81001759700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego, nowego ciągnika siodłowego wraz z naczepą wyposażoną w skrzynię ładunkową do transportu stałych odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego, nowego ciągnika siodłowego wraz z naczepą wyposażoną w skrzynię ładunkową do transportu stałych odpadów komunalnych zwane w dalszej treści -zestawem Zestaw będący przedmiotem zamówienia winien spełniać następujące wymogi: 1.1 Opis przedmiotu zamówienia. - pojazd fabrycznie nowy - DMC min 18 000 kg - silnik EURO 5 o mocy min 350 KM - urządzenie ułatwiające zimą rozruch silnika - poziom hałasu zgodnie z normą UE 80 dB - kabina koloru białego - dopuszczalny nacisk na siodło - min 9 000 kg - wysokość siodła od podłoża - min 1 100 mm - wydech skierowany do góry - hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej - szybkozłącza do instalacji hamulcowej i elektrycznej podwozia naczepy, - ABS, ASR - tachograf cyfrowy - przystawka odbioru mocy - harmonizacja działania hamulców ciągnika i naczepy - wspomaganie układu kierowniczego - klimatyzacja - okres gwarancji 12 miesięcy 1.2 Parametry naczepy: - urządzenie fabrycznie nowe - trzyosiowa, zawieszenie pneumatyczne - objętość skrzyni ładunkowej - min 65 m3 - ładowność - min 21 000 kg - płyta zgniatająco - wypychająca przemieszczająca się na całej długości skrzynia ładunkowej, - klapy górne i tylna otwierane za pomocą siłowników hydraulicznych - załadunek odpadów od góry - napęd urządzeń zabudowy - hydrauliczny - mechaniczne podpory - ręczny hamulec parkingowy - przystosowana do współpracy z ciągnikiem siodłowym o parametrach podanych powyżej 1.3.Istotne postanowienia umowy leasingu: - całkowita wartość opłat początkowych brutto, - czas trwania umowy 36 miesięcy, - 36 opłat miesięcznych ,opłaty stałe i niezmienne w trakcie trwania całej umowy, - opłaty wnoszone w okresach miesięcznych, na każdy 10 dzień miesiąca, - ubezpieczenie przedmiotu leasingu oraz podatek od środków transportu nie jest wliczany w cenę usługi i są płatne oddzielnie - dodatkowo przez Korzystającego ( Zamawiającego - Leasingobiorcę ), - wykup przedmiotu leasingu za cenę brutto, - przedmiot leasingu stanowi środek trwały finansującego (leasingodawcy) i przez niego jest amortyzowany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych. 1.1 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3 dostawy sprzętu komunalnego do transportu odpadów stałych , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającym, że dostawy zostały wykonane należycie. 1.2 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadający polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej a zakresie prowadzonej działalności. 1.3 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli: 3.1 Jest niezgodną z ustawą 3.2 Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 Zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 SIWZ 2.Wypełniony formularz specyfikacji technicznej i wyposażenia ( zestawu) wg załącznika Nr 2 SIWZ. 3.Zaparafowana umowa - załącznik nr 5 do SIWZ 4.Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego załącznik Nr 3 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług-dostaw - załącznik Nr 4 6.Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 6 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych w.g załącznika Nr 3. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1)Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 3 dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, data wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającym, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 4 do SIWZ. D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć Opis i fotografie oferowanego pojazdu: 1) Opis szczegółowy oferowanego pojazdu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do oferty. 2) Fotografie oferowanego typu pojazdu. E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. 2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. VII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na: Adres zamawiającego podany w pkt. I niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Inne dopuszczalne formy porozumiewania się z Wykonawcami: 2.1. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą faksu na nr (+48 91) 32 82186 Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą faksu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą faksu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Najkrótszy termin dostawy liczony w dniach od dnia podpisania umowy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach