Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sierpcu ogłasza przetarg
- Adres: 09-200 Sierpc, Romualda Traugutta
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 242 755 535, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sierpcu
Romualda Traugutta 33
09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
tel. 242 755 535, , fax. -
REGON: 14708551900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.sierpc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej zamiatarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej zamiatarki, rok produkcji 2019. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzania oferty nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników Zamawiającego, dotyczące obsługi przedmiotu, które zostanie zakończone wystawieniem certyfikatu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. 1. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: a) leasing rozliczany w PLN b) raty leasingowe równe c) okres leasingu - 59 miesięcy d) wartość opłaty wstępnej 5% e) możliwość wykupu przedmiotu leasingu f) wartość zakupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy - 1% 2. Zamawiający dopuszcza wzór umowy wypracowany przez instytucję leasingodawcy. Zamawiający wymaga, żeby do umowy wprowadzono istotne postanowienia umowy zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający samodzielnie ubezpieczy przedmiot dostawy z zastrzeżeniem, że polisa będzie spełniać minimalny zakres ubezpieczenia wymagany przez leasingodawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34921100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium o wysokości 10 000 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego Bank PEKAO S.A. I/O Sierpc nr 16 1240 3204 1111 0000 2905 5087 z adnotacją "Przetarg ZP 01/2019".
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony, podpisany przez osobę uprawnioną Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia-jeżeli dotyczy. 4.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 5. Wypełniony Wykaz zrealizowanych dostaw - Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Podpisany przez Wykonawcę projekt umowy leasingu zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawierający istotne postanowienia umowy określone w Załączniku nr 7 do SIWZ, 7. Wypełniony Formularz oferty technicznej - Załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Podpisana Klauzula informacyjna - Załącznik nr 9 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup fabrycznie nowej zamiatarki drogowej – kompaktowej
Dodano: 2024-04-18 - Zakup pojazdu do czyszczenia ulic na mokro w mieście Pilawa
Dodano: 2024-04-04 - Zakup pojazdu do czyszczenia ulic na mokro w mieście Pilawa
Dodano: 2024-03-26 - Zakup fabrycznie nowej zamiatarki drogowej – kompaktowej
Dodano: 2024-02-23 - Zakup zamiatarki do czyszczenia ulic na mokro w gminie Szydłowiec.
Dodano: 2023-07-26 - Zakup zamiatarki do czyszczenia ulic na mokro w gminie Szydłowiec.
Dodano: 2023-07-06 - Zakup urządzenia do czyszczenia ulic dla Gminy Mała Wieś
Dodano: 2023-06-14 - Zakup ciągnikowej zamiatarki i osprzętu do zamiatarki chodnikowej
Dodano: 2022-09-26 - Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki dla Zakładu Usług Komunalnych w Błoniu
Dodano: 2021-01-22 - Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki dla Zakładu Usług Komunalnych w Błoniu.
Dodano: 2020-12-16