Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej śmieciarki z opcją wykupu

PGKiM sp. z o.o. w Kazimierzu Biskupim ogłasza przetarg

  • Adres: 62-530 Kazimierz Biskupi, Warszawska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632411102
  • Data zamieszczenia: 2019-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGKiM sp. z o.o. w Kazimierzu Biskupim
    Warszawska 11
    62-530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie
    tel. 632411102
    REGON: 36226227700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-kazimierzb.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej śmieciarki z opcją wykupu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagania techniczne: a) Podwozie: - przystosowane pod zabudowę śmieciarki - fabrycznie nowe, rok produkcji 2020 - DMC 18 ton - podwozie dwuosiowe, układ napędowy 4x2 - rozstaw osi 3800mm - zawieszenie przednie mechaniczne, nośność min. 7 ton - zawieszenie tylne pneumatyczne, nośność min 11,5 tony - ogumienie 295/80 R22.5, bieżnik regionalny - koło zapasowe 295/80 R22,5 - oświetlenie do jazdy dziennej w technologii LED - system kontroli trakcji - 2 akumulatory min. 170 Ah - zbiornik paliwa min 200 litrów - boczne osłony przeciwnajazdowe b) Układ napędowy: - silnik spełniający normę emisji spalin EURO 6 - pojemność silnika min. 7 dm3, max. 8 dm3 - moc silnika min. 250 KM (min. 183kW) - hamulec silnikowy - skrzynia biegów zautomatyzowana, o maksymalnym momencie obr. silnika min. 1000 Nm - oprogramowanie skrzyni biegów dystrybucyjne - przystawka odbioru mocy odsilnikowa - urządzenie rozruchowe silnika - podgrzewany filtr paliwa c) Kabina: - kabina dzienna - fotel kierowcy komfortowy, z pasem zintegrowanym z fotelem - podłokietniki fotela kierowcy - podwójny fotel pasażera - kierownica po lewej stronie - lusterka zewnętrzne el. podgrzewane i sterowane - lusterko przednie rampowe - klimatyzacja manualna - boczna osłona przeciwsłoneczna - sygnał ostrzegawczy przy cofaniu - radio CD - antena radia CB - immobilizer - gumowe dywaniki podłogowe - przewód do pompowania kół - zestaw narzędzi - podnośnik min. 10 tonowy - komputer pokładowy z wyświetlaczem w języku polskim - zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna - zawieszenie kabiny mechaniczne - wlot powietrza wysoki z boku kabiny - belka błyskowa LED na dachu kabiny - tachograf cyfrowy z legalizacją - pneumatyczny sygnał ostrzegawczy - kolor kabiny biały (lub inny) d) Parametry zabudowy: - skrzynia zabudowy o pojemności min. 16m3 - blacha skrzyni min. 4 mm - drzwi kontrolne po prawej stronie zabudowy - obsługiwane pojemniki 110-1100 litrów - wysokość podnoszenia urządzenia załadowczego 1400mm - udźwig min. 500 kg - boczne przyciski sterujące - oświetlenie tylne LED - boczne lampy obrysowe LED - lampy robocze LED - dwa składane stopnie z czujnikami obciążenia, blokadą biegu wstecznego i reduktorem prędkości pojazdu do 30km/h - uchwyty dla załogi korzystającej ze stopni - kolor zabudowy pomarańczowy - kamera cofania z wyświetlaczem w kabinie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu 2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć w formie pisemnej na dzień składania ofert: 1) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Na podstawie art. 25a ust. 3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Na podstawie art. 25a ust. 6 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie składa aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty: 1) potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy 2) potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj. wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczeni wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach