Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie zamiatarki chodnikowej z opcja wykupu

PGKiM sp. z o.o. w Kazimierzu Biskupim ogłasza przetarg

  • Adres: 62-530 Kazimierz Biskupi, Warszawska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632411102
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGKiM sp. z o.o. w Kazimierzu Biskupim
    Warszawska 11
    62-530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie
    tel. 632411102
    REGON: 36226227700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-kazimierzb.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie zamiatarki chodnikowej z opcja wykupu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowa, wyprodukowana seryjnie zamiatarka chodnikowa: 1) rok produkcji – 2019 2) konstrukcja przegubowa 3) zamiatarka podciśnieniowa z układem recyrkulacji wody 4) dopuszczalna masa całkowita do 2,5 tony 5) zbiornik paliwa min 40l 6) silnik spalinowy 3 cylindrowy, chłodzony cieczą, moc minimalnie 25 kW 7) pojazd wolnobieżny nie wymagający rejestracji 8) minimalna prędkość transportowa 20 km/h 9) napęd hydrostatyczny na 4 koła 10) długość całkowita maksymalnie 3900mm 11) szerokość pojazdu bez lusterek maksymalnie 1100mm , 12) wysokość pojazdu maksymalnie 2000mm 13) rozmiar opon min 12cali 14) rozstaw osi maksymalnie 1300mm 15) zbiornik wody czystej minimum 150 l 16) ładowność zbiornika zamiatarki co najmniej 400 kg 17) zbiornik na nieczystości minimum 400 litrów pojemności użytkowej zgodnie z certyfikatem EN 15429 18) zespól zamiatający dwu szczotkowy – szerokość zamiatania min. 150 cm sterowana z kabiny operatora, szczotki zamiatające z możliwością regulacji w płaszczyźnie poziomej 19) lekka szczotka do usuwania chwastów montowana w miejsce szczotki do zamiatania, pęczki włosia stalowego w połączeniu z włosiem mieszanym – 2 sztuki 20) kabina zamknięta, oszklona, wyposażona w fotel umieszczony centralnie, ogrzewana, i klimatyzowana, drzwi po obu stronach kabiny, składane lusterka boczne 21) lampa i akustyczny sygnał cofania 22) ręczny wąż ssawny o średnicy minimum 100 mm i długości minimum 3 m 23) myjka wysokociśnieniowa 24) emisja spalin co najmniej etap III a 25) kanał ssący o średnicy nie węższej niż 170 mm 26) poziom hałasu urządzenia maksymalnie 80db 27) certyfikat PM 2,5; PM 10 – potwierdzenie EUnited (certyfikat) 28) homologacja umożliwiająca poruszanie się pojazdu po drogach publicznych 29) zamiatarka musi być przystosowana do współpracy z oferowanym przez dostawcę produkowanym seryjnie osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych, osprzęt z hydraulicznym przestawieniem bocznym tj.: a. pług jedno lub dwu lemieszowy, b. kosiarka czołowa z napędem hydraulicznym, c. posypywarka rolkowa do (żwiru, piasku, soli i mieszanki piasku z solą) wykonana z materiału odpornego na korozję, ładowność minimum 200 litrów d. szczotka do usuwania chwastów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć w formie pisemnej na dzień składania ofert: 1) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Na podstawie art. 25a ust. 3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Na podstawie art. 25a ust. 6 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie składa aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty: 1) potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy 2) potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj. wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczeni wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach