Przetargi.pl
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki”.

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05082 Stare Babice, ul. Kutrzeby
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36
    05082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 1602680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki. 2. Podstawowe warunki leasingu operacyjnego: 1) Zamawiający określa, jako wiążący sposób finansowania leasing operacyjny (w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych – tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. Poz. 1888 z późn. zm.), 2) Zamawiający przewiduje 59 miesięczny okres leasingu liczony od dnia oddania koparko-ładowarki (przedmiotu leasingu) w używanie, 3) ustala się opłatę wstępną w wysokości do 10 % netto ceny nabycia przedmiotu leasingu przez Wykonawcę, 4) w okresie leasingu Zamawiający zapłaci należne Wykonawcy wynagrodzenie obejmujące opłatę wstępną (płatną przed przekazaniem przedmiotu leasingu Zamawiającemu) oraz 59 miesięcznych równych rat leasingowych (płatnych co miesiąc od dnia przekazania przedmiotu leasingu Zamawiającemu), 5) wartość wszystkich opłat leasingowych Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty wykonawcy, 6) ubezpieczenie OC, AC i NNW przedmiotu leasingu dokonuje Zamawiający na swój koszt, u wybranego przez siebie ubezpieczyciela, po uprzedniej akceptacji przez Leasingodawcę okresu i zakresu ochrony ubezpieczeniowej, szczegółowych warunków ubezpieczenia oraz wysokości składki ubezpieczenia, lub w przypadku oferty korzystniejszej u Leasingodawcy – ubezpieczenie dokonywane jest na rzecz Wykonawcy, 7) zabezpieczenie leasingu stanowić będzie przedmiot leasingu, 8) leasing operacyjny w walucie: PLN, 9) rejestracji przedmiotu leasingu dokonuje Wykonawca ponosząc koszty rejestracji, którymi obciąży Zamawiającego, 10) w okresie umowy leasingowej Zamawiający może instalować trwałe doposażenie, 11) ustala się wartość wykupu za cenę w wysokości 1% wartości netto ceny nabycia przedmiotu leasingu przez Wykonawcę, 12) cena za wykup zostanie zapłacona po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży lub wystawieniu faktury przenoszącej własność pojazdu z Wykonawcy (Leasingodawcy) na Zamawiającego (Leasingobiorcę), w terminie 14 dni od dnia wystawienia stosownej faktury VAT. Umowa kupna-sprzedaży lub faktura przenosząca własność pojazdu zostanie zawarta / wystawiona do 30 dni licząc od daty upływu okresu leasingu (ostatniego dnia obowiązywania umowy leasingu), względnie Zamawiający (Leasingobiorca), dokonując wykupu leasingowanego sprzętu, uiszcza wartość wykupu (depozytu) wraz z ostatnią ratą leasingową. Po zaksięgowaniu tej wpłaty Leasingobiorca otrzymuje stosowną fakturę zakupu oraz umowę sprzedaży. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (maszyny): Rok produkcji: 2017-2018 Wymiary i Masy - długość całkowita – max 5,65 m; - szerokość – max 2,40 m; - wysokość z kabiną – max 3,10m; - rozstaw osi – 2,10 - 2,30 m; - masa całkowita – max 8500 kg. Parametry Techniczne Silnik - pojemność max 4,5 l; - moc maksymalna –min 65 kW; - moment obrotowy – min 430 Nm przy 1 500 obr/min; - znamionowa prędkość obrotowa silnika –min 2 100 obr/min; - turbodoładowanie; - norma emisji spalin min Tier 4 bez filtra DPF. Sterowanie - przednia oś skrętna; - układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie (hydrostatycznie), możliwość awaryjnego sterowania maszyną; - zewnętrzna średnica zawracania bez hamowania – max 8,2 m; - zewnętrzna średnica zawracania z hamowaniem – max 7,0 m. Układ elektryczny - napięcie 12 V; - alternator min 150 A; - przewody spełniające wymogi normy IP69. Skrzynia biegów - możliwość zmiany biegów pod obciążeniem; - 4 biegi w przód, 4 w tył; - wybór kierunku jazdy za pomocą elektrycznego przełącznika w kolumnie kierownicy; - maksymalna prędkość jazdy max 40 km/h. Układ jezdny - kat przechyłu osi przedniej min 15°; - mosty wyposażone w zwolnice z przekładnią planetarną z proporcjonalnym rozdziałem momentu obrotowego; - koła przednie z oponami ogólnego zastosowania o rozmiarze min 400/70-20 , koła tylne min. 480/80x26; Kabina - w pełni regulowane siedzenie wyposażone w pas bezpieczeństwa; - lusterka zewnętrzne; - uchylne szyby boczne; - wycieraczki na tylnej i przedniej szybie; - poziom hałasu max 75 dB; - ogrzewanie oraz wentylacja; - radio. Układ hydrauliczny - pompa wielotłoczkowa; - przepływ oleju min 160 l/min; - ciśnienie robocze min 250 bar; - sterowanie ramieniem koparkowym i ładowarkowym za pomocą Joysticków Objętości płynów - zbiornik paliwa – min 150 l; - układ hydrauliczny – min 110 l; Parametry robocze ramienia ładowarkowego - łyżka wielofunkcyjna z widłami (z zamykaną klapą) o pojemności min 1,0 m3, szerokości max. 2,50 m - wysokość załadunku – min3,10 m; - wysokość wyładunku – min 2,60 m; - kąt wysypu łyżki 30° - 50° - maksymalny zasięg na pełnej wysokości – min 1,10 m; - ładunek podnoszony do pełnej wysokości – min 3100 kg; - siła skrawania łyżki – min 6 500 kG; - siła zrywania na ramionach łyżki – min 4700 kG; - rozstaw wideł – 0,2 – 2,20 m; - wysokość podnoszenia na widłach – min 2,90 m;   Parametry robocze ramienia koparkowego - łyżka o szerokości 600mm standardowa; - łyżka skarpowa o szerokości 1500mm; - maksymalna głębokość kopania – min 5,90 m; - zasięg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia – min 6,50 m; - zasięg na poziomie gruntu w bok od osi maszyny – min 7,0 m; - wysokość załadunku – min 4,70 m; - udźwig: - z wysuwem – min 700kg; - bez wysuwu – min 1400 kg; - siła skrawania łyżki – min 6 200 kG; - siła skrawania na ramieniu: - z wysuwem – min 2 250 kG; - bez wysuwu - min 3 220 kG; - kąt obrotu łyżki ok. 200°; Wyposażenie koparko-ładowarki - układ SRS amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas transportu; - skrzynka narzędziowa; - sterowanie ramieniem koparkowym i ładowarkowym za pomocą joysticków umieszczonych w podłokietnikach fotela; - przełącznik trybu sterowania ramieniem koparkowym ISO/SAE; - blokada mechanizmu różnicowego; - szybkozłącze koparkowe mechaniczne; - Instalacja do narzędzi ręcznych; - podkładki gumowe pod podpory tylne; - skrzynka narzędziowa; - bezpłatne szkolenie operatora z zakresu obsługi maszyny; - dostawa do siedziby Zamawiającego; - Gwarancja 36 miesięcy lub 2500 mth (co nastąpi pierwsze); - Apteczka; - Gaśnica.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wpisu do właściwego rejestru zawodowego lub handlowego zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (Formularz stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ) każdy Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 12.1.1) SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1) SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 Pzp oraz w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 Pzp. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolności technicznej lub zawodowej 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 12.2.3) SIWZ potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz odpowiednich dokumentów wskazanych w pkt 12.2.1) SIWZ potwierdzających spełnianie, w zakresie, w jakim powołuje się Wykonawca na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. 7. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Prawo zamówień publicznych w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 10.2. SIWZ (dotyczy warunku zdolności technicznej lub zawodowej,o którym mowa w pkt 10.1.2).c) SIWZ). Dokumenty wymienione w pkt 12.2.3) SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach