Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ogłasza przetarg
- Adres: 38-440 Iwonicz Zdrój, ul. Ks. Jana Rąba 22
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4350612 , fax. 013 4350612
- Data zamieszczenia: 2013-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
ul. Ks. Jana Rąba 22 22
38-440 Iwonicz Zdrój, woj. podkarpackie
tel. 013 4350612, fax. 013 4350612
REGON: 37001691600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: crriwonicz.sanatoria.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w ciągu jednego roku (owoce i warzywa jednego kwartału) artykułów spożywczych w następujących asortymentach : Asortyment I : Produkty sypkie i przyprawy Asortyment II : Przetwory owocowe i warzywne Asortyment III : Mięso i wędliny Asortyment IV : Mleko i produkty nabiałowe Asortyment V : Ryby, konserwy i mrożonki Asortyment VI : Pieczywo Asortyment VII : Jaja Asortyment VIII : Owoce i warzywa - na II kwartał 2013 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa w ciągu jednego roku (owoce i warzywa jednego kwartału) artykułów spożywczych w następujących asortymentach : Asortyment I : Produkty sypkie i przyprawy Asortyment II : Przetwory owocowe i warzywne Asortyment III : Mięso i wędliny Asortyment IV : Mleko i produkty nabiałowe Asortyment V : Ryby, konserwy i mrożonki Asortyment VI : Pieczywo Asortyment VII : Jaja Asortyment VIII : Owoce i warzywa - na II kwartał 2013 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawarty w formie Zapotrzebowania ilościowego - Formularza cenowego - stanowiącego załączniki do Oferty. Do każdego Zapotrzebowania dołączone są Warunki współpracy. Do Owoców i warzyw dołączony jest szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami. Ilości określone przez Zamawiającego są ilościami orientacyjnymi. Ilości te mogą ulec zmianie z uwagi na różnice w obłożeniu obiektu, zmianę kategorii gości, zalecane diety oraz specyfikę sporządzania posiłków. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilościowej przedmiotu zamówienia. Wszystkim użytym w SIWZ nazwom własnym w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy lub równoważne . Na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający posłużył się nazwą własną producenta jedynie dla ułatwienia opisu przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP to na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia równoważności zaoferowanych przedmiotów zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: crriwonicz.sanatoria.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - MĄKA, KASZA, CUKIER DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa produktów żywnościowych różnych - 12 pakietów.
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Kańczudze - II półrocze
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do obiektów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Gimnazjum w Żurawicy II półrocze 2016 roku
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Łopuszka Wielka - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Sietesz - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Siedleczka - II półrocze
Dodano: 2016-06-15