Przetargi.pl
Dostawa w 5 częściach instrumentów i przyrządów pomiarowych: Część nr 1 - instrumenty geodezyjne, Część nr 2 - interferometr laserowy, Część nr 3 - kolimatory, Część nr 4 - komparator pionowy Część nr 5 -stanowisko do badań dalmierzy Nr sprawy RAP.272.2.2015

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3205020 , fax. 71 3205386
  • Data zamieszczenia: 2015-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3205020, fax. 71 3205386
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w 5 częściach instrumentów i przyrządów pomiarowych: Część nr 1 - instrumenty geodezyjne, Część nr 2 - interferometr laserowy, Część nr 3 - kolimatory, Część nr 4 - komparator pionowy Część nr 5 -stanowisko do badań dalmierzy Nr sprawy RAP.272.2.2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa w 5 częściach instrumentów i przyrządów pomiarowych: Część nr 1 - instrumenty geodezyjne, Część nr 2 - interferometr laserowy, Część nr 3 - kolimatory, Część nr 4 - komparator pionowy Część nr 5 -stanowisko do badań dalmierzy CZĘŚĆ nr 1 Instrumenty geodezyjne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 6.1 SIWZ.Szczegółowy opis realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5.1 do SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3a. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot umowy winien być fabrycznie nowy, wolny od wad. 2) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego 3) Miejscem dostarczenia oraz odbioru przedmiotu zamówienia jest: Instytut Geodezji i Geoinformatyki Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 55, 50-357 Wrocław (budynek GEO-INFO-HYDRO). 4) Dokonanie odbioru zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez strony. Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: -instrukcja obsługi dla użytkownika, -karta gwarancyjna przedmiotu umowy, -deklaracja zgodności z normami CE (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia co najmniej 48 miesięcznej gwarancji. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy okresu rękojmi. 6) Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Okres rękojmi liczony jest od dnia, w którym rozpoczyna swój bieg okres gwarancji jakości. 7) W przypadku wystąpienia wady uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 8) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną przez Zamawiającego usterkę - do 2 dni. Czas naprawy - do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną (przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 9) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać przeglądy okresowe i konserwację urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta. Przed zakończeniem okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić przegląd kończący okres gwarancji oraz wydać pisemne orzeczenie o stanie technicznym urządzenia. 10) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać naprawy w pełnym zakresie przy użyciu oryginalnych podzespołów i części zamiennych zgodnie ze standardem producenta urządzenia. 11) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji na dostarczone urządzenie obejmuje tylko wady/awarie powstałe z przyczyn tkwiących w dostarczonym urządzeniu, w szczególności wady konstrukcyjne lub materiałowe. Gwarancją nie są objęte w szczególności: 1) uszkodzenia i wady urządzenia wynikłe na skutek: a) eksploatacji urządzenia przez zamawiającego niezgodnej z jego przeznaczeniem, niestosowania się zamawiającego do instrukcji obsługi urządzenia, mechanicznego uszkodzenia powstałego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich i wywołanie nimi wady, b) samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych (dokonywanych przez Zamawiającego lub inne nieuprawnione osoby), 2) uszkodzenia spowodowane zdarzeniami zewnętrznymi, w tym losowymi, tzw. siła wyższa (pożar, powódź, itp.), 3) materiały eksploatacyjne. 12) W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji, Wykonawca dokona wymiany sprzętu na nowy. Liczba ta nie obejmuje napraw, o których mowa w pkt 11 ust. 1 i 2. 13) W przypadku naprawy, o której mowa w ust 8 przedłużającej się ponad 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż urządzenie będące przedmiotem umowy. 14) Transport sprzętu w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy. CZĘŚĆ nr 2 1. Interferometr laserowy 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 6.2 SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5.2 do SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3a. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot umowy winien być fabrycznie nowy, wolny od wad. 2) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego 3) Miejscem dostarczenia oraz odbioru przedmiotu zamówienia jest: Instytut Geodezji i Geoinformatyki, Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 55, 50-357 Wrocław (budynek GEO-INFO-HYDRO). 4) Dokonanie odbioru zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez strony. Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: -instrukcja obsługi dla użytkownika, -karta gwarancyjna przedmiotu umowy, -deklaracja zgodności z normami CE (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia co najmniej 48 miesięcznej gwarancji. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy okresu rękojmi. 6) Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Okres rękojmi liczony jest od dnia, w którym rozpoczyna swój bieg okres gwarancji jakości. 7) W przypadku wystąpienia wady uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 8) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną przez Zamawiającego usterkę - do 2 dni. Czas naprawy - do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną (przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 9) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać przeglądy okresowe i konserwację urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta. Przed zakończeniem okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić przegląd kończący okres gwarancji oraz wydać pisemne orzeczenie o stanie technicznym urządzenia. 10) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać naprawy w pełnym zakresie przy użyciu oryginalnych podzespołów i części zamiennych zgodnie ze standardem producenta urządzenia. 11) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji na dostarczone urządzenie obejmuje tylko wady/awarie powstałe z przyczyn tkwiących w dostarczonym urządzeniu, w szczególności wady konstrukcyjne lub materiałowe. Gwarancją nie są objęte w szczególności: 1) uszkodzenia i wady urządzenia wynikłe na skutek: a) eksploatacji urządzenia przez zamawiającego niezgodnej z jego przeznaczeniem, niestosowania się zamawiającego do instrukcji obsługi urządzenia, mechanicznego uszkodzenia powstałego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich i wywołanie nimi wady, b) samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych (dokonywanych przez Zamawiającego lub inne nieuprawnione osoby), 2) uszkodzenia spowodowane zdarzeniami zewnętrznymi, w tym losowymi, tzw. siła wyższa (pożar, powódź, itp.), 3) materiały eksploatacyjne. 12) W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji, Wykonawca dokona wymiany sprzętu na nowy. Liczba ta nie obejmuje napraw, o których mowa w pkt 11 ust. 1 i 2. 13) W przypadku naprawy, o której mowa w ust 8 przedłużającej się ponad 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż urządzenie będące przedmiotem umowy. 14) Transport sprzętu w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy. CZĘŚĆ nr 3 1. Kolimatory 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 6.3 SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5.3 do SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3a. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot umowy winien być fabrycznie nowy, wolny od wad. 2) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego 3) Miejscem dostarczenia oraz odbioru przedmiotu zamówienia jest: Instytut Geodezji i Geoinformatyki, Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 55, 50-357 Wrocław (budynek GEO-INFO-HYDRO). 4) Dokonanie odbioru zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez strony. Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: -instrukcja obsługi dla użytkownika, -karta gwarancyjna przedmiotu umowy, -deklaracja zgodności z normami CE (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia co najmniej 48 miesięcznej gwarancji. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy okresu rękojmi. 6) Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Okres rękojmi liczony jest od dnia, w którym rozpoczyna swój bieg okres gwarancji jakości. 7) W przypadku wystąpienia wady uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 8) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną przez Zamawiającego usterkę - do 2 dni. Czas naprawy - do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną (przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 9) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać przeglądy okresowe i konserwację urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta. Przed zakończeniem okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić przegląd kończący okres gwarancji oraz wydać pisemne orzeczenie o stanie technicznym urządzenia. 10) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać naprawy w pełnym zakresie przy użyciu oryginalnych podzespołów i części zamiennych zgodnie ze standardem producenta urządzenia. 11) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji na dostarczone urządzenie obejmuje tylko wady/awarie powstałe z przyczyn tkwiących w dostarczonym urządzeniu, w szczególności wady konstrukcyjne lub materiałowe. Gwarancją nie są objęte w szczególności: 1) uszkodzenia i wady urządzenia wynikłe na skutek: a) eksploatacji urządzenia przez zamawiającego niezgodnej z jego przeznaczeniem, niestosowania się zamawiającego do instrukcji obsługi urządzenia, mechanicznego uszkodzenia powstałego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich i wywołanie nimi wady, b) samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych (dokonywanych przez Zamawiającego lub inne nieuprawnione osoby), 2) uszkodzenia spowodowane zdarzeniami zewnętrznymi, w tym losowymi, tzw. siła wyższa (pożar, powódź, itp.), 3) materiały eksploatacyjne. 12) W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji, Wykonawca dokona wymiany sprzętu na nowy. Liczba ta nie obejmuje napraw, o których mowa w pkt 11 ust. 1 i 2. 13) W przypadku naprawy, o której mowa w ust 8 przedłużającej się ponad 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż urządzenie będące przedmiotem umowy. 14) Transport sprzętu w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy. CZĘŚĆ nr 4 1. Komparator pionowy 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 6.4 SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5.4 do SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3a. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot umowy winien być fabrycznie nowy, wolny od wad. 2) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego 3) Miejscem dostarczenia oraz odbioru przedmiotu zamówienia jest: Instytut Geodezji i Geoinformatyki, Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 55, 50-357 Wrocław (budynek GEO-INFO-HYDRO). 4) Dokonanie odbioru zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez strony. Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: -instrukcja obsługi dla użytkownika, -karta gwarancyjna przedmiotu umowy, -deklaracja zgodności z normami CE (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia co najmniej 48 miesięcznej gwarancji. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy okresu rękojmi. 6) Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Okres rękojmi liczony jest od dnia, w którym rozpoczyna swój bieg okres gwarancji jakości. 7) W przypadku wystąpienia wady uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 8) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną przez Zamawiającego usterkę - do 2 dni. Czas naprawy - do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną (przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 9) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać przeglądy okresowe i konserwację urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta. Przed zakończeniem okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić przegląd kończący okres gwarancji oraz wydać pisemne orzeczenie o stanie technicznym urządzenia. 10) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać naprawy w pełnym zakresie przy użyciu oryginalnych podzespołów i części zamiennych zgodnie ze standardem producenta urządzenia. 11) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji na dostarczone urządzenie obejmuje tylko wady/awarie powstałe z przyczyn tkwiących w dostarczonym urządzeniu, w szczególności wady konstrukcyjne lub materiałowe. Gwarancją nie są objęte w szczególności: 1) uszkodzenia i wady urządzenia wynikłe na skutek: a) eksploatacji urządzenia przez zamawiającego niezgodnej z jego przeznaczeniem, niestosowania się zamawiającego do instrukcji obsługi urządzenia, mechanicznego uszkodzenia powstałego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich i wywołanie nimi wady, b) samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych (dokonywanych przez Zamawiającego lub inne nieuprawnione osoby), 2) uszkodzenia spowodowane zdarzeniami zewnętrznymi, w tym losowymi, tzw. siła wyższa (pożar, powódź, itp.), 3) materiały eksploatacyjne. 12) W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji, Wykonawca dokona wymiany sprzętu na nowy. Liczba ta nie obejmuje napraw, o których mowa w pkt 11 ust. 1 i 2. 13) W przypadku naprawy, o której mowa w ust 8 przedłużającej się ponad 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż urządzenie będące przedmiotem umowy. 14) Transport sprzętu w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy. CZĘŚĆ nr 5 1. Stanowisko do badania dalmierzy 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 6.5 SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5.5 do SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3a. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot umowy winien być fabrycznie nowy, wolny od wad. 2) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego 3) Miejscem dostarczenia oraz odbioru przedmiotu zamówienia jest: Instytut Geodezji i Geoinformatyki, Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 55, 50-357 Wrocław (budynek GEO-INFO-HYDRO). 4) Dokonanie odbioru zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez strony. Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: -instrukcja obsługi dla użytkownika, -karta gwarancyjna przedmiotu umowy, -deklaracja zgodności z normami CE (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia co najmniej 48 miesięcznej gwarancji. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy okresu rękojmi. 6) Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Okres rękojmi liczony jest od dnia, w którym rozpoczyna swój bieg okres gwarancji jakości. 7) W przypadku wystąpienia wady uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 8) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną przez Zamawiającego usterkę - do 2 dni. Czas naprawy - do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną (przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 9) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać przeglądy okresowe i konserwację urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta. Przed zakończeniem okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić przegląd kończący okres gwarancji oraz wydać pisemne orzeczenie o stanie technicznym urządzenia. 10) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać naprawy w pełnym zakresie przy użyciu oryginalnych podzespołów i części zamiennych zgodnie ze standardem producenta urządzenia. 11) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji na dostarczone urządzenie obejmuje tylko wady/awarie powstałe z przyczyn tkwiących w dostarczonym urządzeniu, w szczególności wady konstrukcyjne lub materiałowe. Gwarancją nie są objęte w szczególności: 1) uszkodzenia i wady urządzenia wynikłe na skutek: a) eksploatacji urządzenia przez zamawiającego niezgodnej z jego przeznaczeniem, niestosowania się zamawiającego do instrukcji obsługi urządzenia, mechanicznego uszkodzenia powstałego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich i wywołanie nimi wady, b) samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych (dokonywanych przez Zamawiającego lub inne nieuprawnione osoby), 2) uszkodzenia spowodowane zdarzeniami zewnętrznymi, w tym losowymi, tzw. siła wyższa (pożar, powódź, itp.), 3) materiały eksploatacyjne. 12) W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji, Wykonawca dokona wymiany sprzętu na nowy. Liczba ta nie obejmuje napraw, o których mowa w pkt 11 ust. 1 i 2. 13) W przypadku naprawy, o której mowa w ust 8 przedłużającej się ponad 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż urządzenie będące przedmiotem umowy. 14) Transport sprzętu w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy. Termin wykonania zamówienia dla każdej z Części. Część nr 1 Termin dostawy: do 3 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy Wyżej wymieniony termin jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w umowie - załącznik nr 5.1 do SIWZ. Część nr 2 Termin dostawy: do 8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy Wyżej wymieniony termin jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w umowie - załącznik nr 5.2 do SIWZ. Część nr 3 Termin dostawy: do 6 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy Wyżej wymieniony termin jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w umowie - załącznik nr 5.3 do SIWZ. Część nr 4 Termin dostawy: do 8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy Wyżej wymieniony termin jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w umowie - załącznik nr 5.4 do SIWZ. Część nr 5 Termin dostawy: do 8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy Wyżej wymieniony termin jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w umowie - załącznik nr 5.5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 383000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dotyczy każdej z części: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl (zakładka:przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach