Przetargi.pl
Dostawa w 3 pakietach: Pakiet nr 1: preparatów do higienicznego i chirurgicznego mycia, odkażania i pielęgnacji rąk z nieodpłatnym użyczeniem dozowników łokciowych z ramieniem dozującym lub dozowników bezdotykowych; Pakiet nr 2: zestawów butelek z pompką do dozowania preparatu do dezynfekcji rąk do zawieszenia na łóżkach pacjentów; Pakiet nr 3: preparatów do higienicznego i chirurgicznego mycia i odkażania rąk z nieodpłatnym użyczeniem dozowników łokciowych do aplikowania preparatu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 36 miesięcy.

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w 3 pakietach: Pakiet nr 1: preparatów do higienicznego i chirurgicznego mycia, odkażania i pielęgnacji rąk z nieodpłatnym użyczeniem dozowników łokciowych z ramieniem dozującym lub dozowników bezdotykowych; Pakiet nr 2: zestawów butelek z pompką do dozowania preparatu do dezynfekcji rąk do zawieszenia na łóżkach pacjentów; Pakiet nr 3: preparatów do higienicznego i chirurgicznego mycia i odkażania rąk z nieodpłatnym użyczeniem dozowników łokciowych do aplikowania preparatu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 36 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa w 3 pakietach: Pakiet nr 1: preparatów do higienicznego i chirurgicznego mycia, odkażania i pielęgnacji rąk z nieodpłatnym użyczeniem dozowników łokciowych z ramieniem dozującym lub dozowników bezdotykowych (3 pozycje); Pakiet nr 2: zestawów butelek z pompką do dozowania preparatu do dezynfekcji rąk do zawieszenia na łóżkach pacjentów (3 pozycje); Pakiet nr 3: preparatów do higienicznego i chirurgicznego mycia i odkażania rąk z nieodpłatnym użyczeniem dozowników łokciowych do aplikowania preparatu (2 pozycje) dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33741100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia – tj. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej albo zezwolenie na wytwarzanie, jeżeli wykonawca jest wytwórcą lub odpowiednio w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny – zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą złoży: 1. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. Na wyroby nie zakwalifikowane jako wyroby medyczne Wykonawca składa stosowne oświadczenie. 2. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktów leczniczych lub Świadectwo Rejestracji (łącznie z Charakterystyką Produktu Leczniczego) zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271) – dla preparatów odkażających. 3. Aktualne karty charakterystyki (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13.11.2007 r.) dla substancji kwalifikowanych jako substancje niebezpieczne w rozumieniu przepisów o substancjach i preparatach chemicznych (Rozp. Min. Zdr. z dnia 02.09.2003 r. w sprawie wykazu substancji niebezpiecznych wraz z klasyfikacją i oznakowaniem – Dz.U. 03.199.1948 r.) lub stosowne oświadczenie, iż oferowane preparaty nie posiadają w swoim składzie substancji niebezpiecznych, dla których producenci nie wystawiają kart charakterystyki. 4. Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia - polskojęzyczne katalogi, ulotki producenta itp., z których jednoznacznie wynika, że zaoferowany asortyment spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry określone w Załącznikach nr 1/ 2/ 3 do SIWZ – odpowiednio do zakresu złożonej oferty. Uwaga!!! Wskazane jest, aby dokumenty wymienione powyżej były przez Wykonawcę odpowiednio oznaczone tj. jakiego pakietu i pozycji dotyczą. II. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełnione arkusze asortymentowo-cenowe – Załączniki nr 1-3 do SIWZ – stosownie do złożonej oferty. 2. Formularz ofertowy – Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 6. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy/ nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy). 7. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 8. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną