Przetargi.pl
Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 7249940 , fax. (76) 7249950
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Rynek 28
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 7249940, fax. (76) 7249950
    REGON: 39040462000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy: Pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych: Zadanie nr 1: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 1100 l do gromadzenia odpadów komunalnych – kolor: czarny (100 szt.), żółty (150 szt.), niebieski (150 szt.), brązowy (150 szt.) i zielony (50 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 600 sztuk. Zadania nr 2: Dostawa używanych pojemników typu igloo o pojemności 1,5 m³ przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych kolor: żółty (50 szt.), niebieski (50 szt.) i zielony (50 szt.). Maksymalna ilość pojemników 1,5 m³: 150 szt. oraz dostawa używanych pojemników typu igloo o pojemności 2,5 m³ przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych kolor: żółty (35 szt.), niebieski (35 szt.) i zielony (35 szt.). Maksymalna ilość pojemników 2,5 m³:105 sztuk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla zadania nr 1: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), dla zadania nr 2: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), Termin wniesienia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. – Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach