Przetargi.pl
Dostawa używanych komponentów typu FORWARD WING ACTUATOR (LH, RH) PN: C132275-5, C132275-6 – części z wyposażenia płatowcowego samolotów typu Piaggio P.180 Avanti/Avanti II

Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. + 48 22 22 99 931 , fax. +48 22 22 99 933
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
    ul. Księżycowa 5
    01-934 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. + 48 22 22 99 931, fax. +48 22 22 99 933
    REGON: 1632107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanych komponentów typu FORWARD WING ACTUATOR (LH, RH) PN: C132275-5, C132275-6 – części z wyposażenia płatowcowego samolotów typu Piaggio P.180 Avanti/Avanti II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia dostawa używanych części: FORWARD WING ACTUATOR (LH) PN: C132275-5 – ilość 1 szt.; FORWARD WING ACTUATOR (RH) PN: C132275-6 – ilość 1 szt. do samolotów typu Piaggio P.180 Avanti/Avanti II, realizowane przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego. 2. Dostarczone części muszą posiadać zamontowane nowe szczotki (tzw. Motor Brushes), z nalotem godzinowym od nowości TSN równym 00:00 FH oraz tzw. Microswitches z nalotem godzinowym od nowości nie większym niż TSN = 9000 FH. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z częściami następującą dokumentację: a) aktualny dokument EASA Form 1 lub dokument równorzędny (FAA, TCAA), potwierdzający wykonanie przedmiotu umowy; b) metryka – Log Card (jeśli dotyczy). 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy części, które na dzień ich wysłania do Zamawiającego, będą miały wykonane wszystkie obowiązkowe dyrektywy zdatności AD (Airworthiness Directives), biuletyny serwisowe, modyfikacje (jeśli dotyczy). 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone części: minimum 6 miesięcy, licząc od daty zabudowy części w samolocie lub 24 miesięcy, licząc od daty odbioru części przez Zamawiającego z miejsca wysyłki, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. 6. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34731000-0 Części statków powietrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34731000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do dnia 12.10.2018 roku do godz. 12:30 w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wpłaty wadium: 1) Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, płatne na konto 36 1130 1017 0020 1459 3620 0008 w banku BGK S. A., b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach