Przetargi.pl
Dostawa używanej zamiatarki ulicznej skonfigurowanej fabrycznie, bez przeróbek

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 84
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2015-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84 84
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanej zamiatarki ulicznej skonfigurowanej fabrycznie, bez przeróbek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej zamiatarki ulicznej skonfigurowanej fabrycznie, bez przeróbek, wolnej od wad fizycznych (tj. bezwypadkowego), technicznych (tj. dopuszczony do ruchu) i prawnych, spełniającego poniższe wymagania. 2. Maszyna musi spełniać n.w. wymagania, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty z wyposażeniem wyższym niż poniżej opisane wymagane wyposażenie: WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE I WYPOSAŻENIE Podwozie 1. Rok produkcji pojazdu nie starszy niż 2010 rok, 2. Silnik Diesla, rzędowy, chłodzony cieczą, o mocy min. 130 kW, spełniający normy emisji spalin EURO 5, 3. Zbiornik paliwa pojazdu min. 125 l, 4. DCM max. 18 500 kg, 5. Liczba osi - 2, z napędem na koła tylne, oś tylna bliźniacza, 6. Rozmiar opon 10R22 lub 10R22,5 opony radialne, bezdętkowe, minimalna głębokość bieżnika 10 mm, koło zapasowe minimalna głębokość bieżnika 10 mm, 7. Na osiach, opony o jednakowej rzeźbie bieżnika, 8. Kabina dwuosobowa, krótka z ogrzewaniem + ewentualnie klimatyzacja, 9. Lusterka wsteczne zamontowane po obu stronach kabiny, na przód pojazdu podgrzewane, paraboliczne, 10. Pakiet drogowy, pojazd musi spełniać wszystkie obowiązujące przepisy i regulacje prawne dla tego typu pojazdów, 11. Pneumatyczny, regulowany fotel kierowcy, 12. Instalacja elektryczna 24V, wyłącznik główny akumulatorów, 13. Resorowanie: resor/resor, resor/poduszka, 14. Przebieg max. 50 000 km, 15. Kierownica po prawej/lewej stronie kabiny, regulowana dwupłaszczyznowo, 16. Skrzynia biegów manualna, 17. Wydech spalin podwozia za kabiną, skierowany do góry, 18. Blokada tylnego mostu, 19. Rozstaw osi 3 000 - 4 000 mm, 20 Wspomaganie kierownicy, 21. Wspomaganie sprzęgła, 22. Hamulce tarczowe ze wspomaganiem, hamulec ręczny, hamulec silnikowy, 23. Sprawna, szczelna instalacja hydrauliczna i pneumatyczna, 24. Sprawna, zabezpieczona przed wilgocią instalacja elektryczna, 25. Komputer pokładowy, 26. Gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka - zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, 27. Całe podwozie malowane fabrycznie, bez ognisk korozji 28. Światło ostrzegawcze pojazdu - belka ledowa zamontowana na kabinie Zabudowa 1. Rok produkcji zabudowy - zamiatarki nie starszy niż 2010 rok., Zabudowa fabryczna bez przeróbek. 2. Zamiatarka z własnym, rzędowym, chłodzonym cieczą silnikiem Diesla o mocy min. 50 kW, EUROMOT 3A, 3. Kąt ustawienia szczotek bocznych sterowany hydraulicznie z kabiny operatora, 4. Przebieg/Il. mth pracy zamiatarki max. 3000, 5. Dwa agregaty zamiatające, 6. Dwie szczotki boczne talerzowe, 7. Dwie ssawy zamontowane za szczotkami bocznymi, na kołach tocznych, ogumienie pełne, z możliwością unoszenia w celu zbierania większych zanieczyszczeń, 8. Szczotka walcowa skrętna współpracująca z lewą lub prawa ssawą - sterowanie z kabiny kierowcy, 9. Regulacja prędkości obrotowej i docisku szczotek, 10. Hydrauliczny napęd turbiny ssącej, szczotek bocznych i szczotki walcowej, 11. Szczotki sterowane hydraulicznie, 12. Opuszczanie/podnoszenie/zamykanie/otwieranie ssaw pneumatyczne, 13. Średnice szczotek wg zaleceń producenta zabudowy, 14. Ssawy o szerokości 500 - 600 mm, 15. Automatyczne unoszenie szczotek i ssaw w przypadku włączenia biegu wstecznego, 16. Spryskiwacze/zraszacze, zamontowane na każdą szczotkę oraz w ssawach, 17. Możliwość zamiatania: dwiema szczotkami bocznymi i szczotką walcową; jedną prawa/lewą szczotką boczną i walcową 18. Przewód spuszczania nadmiaru wody ze zbiornika zmiotek, 19. Pojemność zbiornika zmiotek min. 6m3, 20. System filtrów zabezpieczający przed wydobywaniem się kurzu podczas zamiatania, 21. Pojemność zbiornika wody min. 1300 l, 22. Sterowanie pracą zamiatarki z pulpitu sterującego zamontowanego w kabinie pojazdu, 23. Kamera z prawej/lewej strony (w zależności od umiejscowienia kierownicy - po przeciwnej stronie) i z tyłu pojazdu, monitor w kabinie kierowcy, 24. Dwa światła ostrzegawcze zamontowane z tyłu zabudowy, 25. Tylny rozładunek zmiotek poprzez hydraulicznie podnoszoną zabudowę i otwieraną klapę tylną, 26. Awaryjne podnoszenie zabudowy i otwieranie tylnej klapy, 27. Szerokość zamiatania jedną szczotką boczną + walcową min 2,4 m, 28. Wydajność zamiatania min 14 000 m2/h. 29. Zabudowa malowana fabrycznie, bez ognisk korozji, 30. Zbiornik na zmiotki wykonany z blachy kwasoodpornej lub wewnętrznie trwale zabezpieczony antykorozyjnie, szczelny (w przypadku trwałego wew. zabezpieczenia antykorozyjnego niezbędnie 24 miesięczna gwarancja na perforację blachy). 31. Zbiornik wody wraz ze wszystkimi przyłączami szczelny, bez wycisków, 32. Sprawna, szczelna instalacja hydrauliczna i pneumatyczna, 33. Sprawna, zabezpieczona przed wilgocią instalacja elektryczna 24V, zasilana z akumulatorów podwozia 34. Kolor zabudowy - oryginalny fabrycznie 35. Zalegalizowany tachograf Zarówno podwozie jak i zabudowa w pełni sprawna, serwisowana tzn. po pełnych przeglądach, wymianie olejów, filtrów, płynów eksploatacyjnych, pasków, przewodów, złączy, przyłączy dla układów: 1. Zasilania 2. Napędowych, 3. Hydraulicznych 4. Pneumatycznych 5. Elektrycznych 3. Pojazd musi być zarejestrowany w Polsce i posiadać badania techniczne ważne min. sześć miesięcy. 4. Wykonawca wyposaży Zamawiającego w dokumentację techniczno-eksploatacyjną: Kartę pojazdu, certyfikat samochodu specjalnego - aktualna polska homologacja, instrukcję obsługi pojazdu i zabudowy wraz z wykazem części, parametrami szczotek w języku polskim, komplet kluczy, książkę serwisową pojazdu i zabudowy, zaświadczenie, że przedmiot zamówienia stanowi własność sprzedającego, dokument potwierdzający opłatę polisy na okres min. sześciu miesięcy, świadectwo dopuszczalności wg Polskiej i Unijnej normy, wyniki badań wibracji ogólnej, miejscowej, hałasu (muszą spełniać wymogi norm obowiązujących w tym zakresie), dokumenty potwierdzające normy zużycia paliwa. 5. Wykonawca wyda Zamawiającemu Certyfikat/Deklarację zgodności maszyny. 6. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia odnośnie pracy i obsługi maszyny w siedzibie Zamawiającego, oraz wydania przeszkolonym pracownikom odpowiednich certyfikatów. 7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, na własny koszt w celu przeprowadzenia oględzin pojazdu i weryfikacji czy stan techniczny, prawny i wizualny pojazdu jest zgodny ze złożoną ofertą. Wykonawca zostanie poinformowany z min. 10 dniowym wyprzedzeniem o terminie przeprowadzenia oględzin. 8. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego usunięcia pojazdu z placu Zamawiającego jeżeli Zamawiający oceni, iż przedmiot zamówienia nie jest zgodny ze złożoną ofertą. Wszelkie koszty związane z oględzinami pojazdu ponosi Wykonawca. Niedostarczenie oferowanego samochodu w wyznaczonym terminie będzie oznaczało, że stan techniczny, prawny i wizualny pojazdu jest niezgodny z wymogami określonymi w SIWZ. W takim przypadku oferta zostanie odrzucona. Koszt dostarczenia samochodu ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 340000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 21.09.2015 r. do godz. 10:00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 115) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie ZDiZ). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja na czas pracy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach