Gminny Ośrodek Turystyki i Gospodarki Komunalnej w Kołobrzegu z siedzibą w Dźwirzynie ogłasza przetarg
- Adres: 78-131 Dźwirzyno, ul. Wyzwolenia 28
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-94 3526008 , fax. 0-94 3526008
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Turystyki i Gospodarki Komunalnej w Kołobrzegu z siedzibą w Dźwirzynie
ul. Wyzwolenia 28 28
78-131 Dźwirzyno, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-94 3526008, fax. 0-94 3526008 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA UŻYWANEJ ZAMIATARKI ULICZNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej zamiatarki drogowej na podwoziu samochodu ciężarowego dla potrzeb Gminnego Ośrodka Turystyki i Gospodarki Komunalnej w Kołobrzegu z siedzibą w Dźwirzynie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349211000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. posiadają stację serwisową na terenie kraju, funkcjonującą co najmniej od 12 m-cy każda, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. dostarczyli w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 używanych zamiatarek. Na potwierdzenie należytego wykonania wykazanych dostaw należy załączyć dokumenty od zleceniodawców (referencje). 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Wykonawcy wg. wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej, podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru (albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi przetargu. Wystawiony z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne -oświadczenie wchodzi w zakres załącznika nr 4 6. Wykaz dostarczonych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 używanych zamiatarek o podobnym charakterze. Na potwierdzenie należytego wykonania wykazanych dostaw należy załączyć dokumenty od zleceniodawców (referencje)- załącznik nr5 7. Zdjęcia fotograficzne oferowanej zamiatarki wraz z opisem i specyfikacja techniczną, która ma określać dane oferowanej zamiatarki (zgodnie z Działem III SIWZ - opis przedmiotu zamówienia). 8. Parafowany projekt umowy - Załącznik nr 2 Wszystkie dokumenty powinny być wystawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa zamiatarki chodnikowej
Dodano: 2016-04-26 - Dostawa używanej zamiatarki ulicznej z osprzętem dla Miejskiego Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Darłowie
Dodano: 2015-04-20 - Dostawa używanej zamiatarki drogowej na podwoziu samochodu ciężarowego
Dodano: 2011-12-05 - Dostawa używanej zamiatarki do zamiatania dróg i chodników RAVO 5002 lub równoważnej do Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Chojnie Sp.z o.o.
Dodano: 2009-10-29 - Zakup pojazdu specjalnego - zamiatarki drogowej
Dodano: 2009-06-01