Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Parkowa 6
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (081) 8552096 , fax. 081 8552096
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
ul. Parkowa 6 6
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. (081) 8552096, fax. 081 8552096
REGON: 06031779900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.lub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa używanej zamiatarki drogowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego kompletnego używanego pojazdu-zamiatarki drogowej o zabudowie minimum 6m3, rok produkcji 2002 lub młodszy, o dopuszczalnej masie całkowitej 13000-18000 kg. Pojazd wraz z zabudową musi być sprawny technicznie oraz gotowy do podjęcia natychmiastowej pracy. Szczegółowe wymagania techniczne określa załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokosci 4000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dostarczyli do Zamawiających w ostatnich 3 latach co najmniej trzy używane pojazdy zamiatarki drogowe o zabudowie nie mniejszej niż 6m3. 3. Pojazd winien być zarejestrowany i dopuszczony do ruchu i eksploatacji w Polsce. 4. Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego autoryzowanego przez producenta zabudowy na terenie Polski. 5. Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty , o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie tj. referencje od Zamawiających nie mniej niż trzy- załącznik nr 4 4. Dokument potwierdzający zabezpieczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie Polski. 5. Kserokopia dowodu rejestracyjnego oferowanego pojazdu zamiatarki drogowej wydanego w Polsce. 6. Wymagania techniczne: szczegółowy i kompletny opis zamiatarki wg warunków podanych przez Zamawiającego wraz z podaniem marki pojazdu, zastosowanych rozwiązaniach, nazwy i typu zabudowy, itp. Do charakterystyki należy załączyć kolorowe zdjęcia zamiatarki - załącznik nr 3. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.lub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa używanego sprzętu do oczyszczania ulic
Dodano: 2016-02-23 - DOSTAWA WIELOFUNKCYJNEJ MASZYNY KOMUNALNEJ
Dodano: 2015-05-04 - Dostawa fabrycznie nowej, rok produkcji 2014, wielozadaniowej zamiatarki chodnikowo-ulicznej (maszyna wolnobieżna)
Dodano: 2014-04-02 - Dostawa nowej zamiatarki uliczno - chodnikowej
Dodano: 2013-01-08 - DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO,UŻYWANEGO,NA PODWOZIU DWUOSIOWYM Z SILNIKIEM WYSOKOPRĘŻNYM WRAZ Z ZABUDOWĄ ZAMIATARKI DROGOWEJ
Dodano: 2009-11-26 - Dostawa używanej zamiatarki drogowej
Dodano: 2009-11-20 - DOSTAWA UŻYWANEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOJEZDNEJ KOMPAKTOWEJ ZAMIATARKI CHODNIKOWEJ.
Dodano: 2009-10-30 - DOSTAWA UŻYWANEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOJEZDNEJ KOMPAKTOWEJ ZAMIATARKI CHODNIKOWEJ.
Dodano: 2009-09-28 - DOSTAWA ZAMIATARKI CHODNIKOWO-ULICZNEJ W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO, nr sprawy: ZP 6/09.
Dodano: 2009-09-18 - Zakup zamiatarki
Dodano: 2009-05-26