Przetargi.pl
dostawa używanej układarki mas asfaltowych

Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Konopnickiej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 512 044 , fax. 817 512 837
  • Data zamieszczenia: 2020-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o.
    ul. Konopnickiej 3
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 817 512 044, fax. 817 512 837
    REGON: 43012130500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pegimek.swidnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa używanej układarki mas asfaltowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej układarki mas asfaltowych: rok produkcji: nie starsza niż 2007 r., ilość przepracowanych motogodzin: maksymalnie 5 500 mth (pięć tysięcy pięćset motogodzin). Gwarancja na maszynę min. 6 miesięcy licząc od dnia odbioru. Oferowana maszyna musi posiadać autoryzowany serwis na terenie Polski. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i odpłatnie serwis pogwarancyjny maszyny. W czasie gwarancji wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych – koszty przeglądu ponosi Zamawiający. Przeglądy i naprawy gwarancyjne będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Targowej 19 w Świdniku. Maszyna musi posiadać deklaracje zgodności dla wymogów CE dla maszyn i urządzeń oraz musi odpowiadać wszelkim wymogom obowiązującym w Polsce w zakresie: ochrony środowiska, przepisów o ruchu drogowym, przepisów BHP. Pojazd musi posiadać wymagane oświetlenie do poruszania się po drogach publicznych (oświetlenie drogowe) oraz oświetlenie robocze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium o wartości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień ani kompetencji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt poprzednim zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach