Gminny Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 22 35 810 , fax. 17 22 35 809
- Data zamieszczenia: 2020-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ostrów 225
39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
tel. 17 22 35 810, fax. 17 22 35 809
REGON: 18110889500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzukostrow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa używanej spycharki gąsienicowej dla Gminnego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej spycharki gąsienicowej 2. Parametry techniczne jakie musi posiadać spycharka będąca przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – PARAMETRY TECHNICZNE 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przed zawarciem umowy prawa do jazdy próbnej i możliwości przeprowadzenia badania maszyny przez uprawnionego rzeczoznawcę. Brak spełnienia tego warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie zawarcia umowy z tym Wykonawcą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43230000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN). 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Gminnego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. rachunek nr 81 9171 0004 0019 1535 2000 0010 z dopiskiem na przelewie: wadium w postępowaniu na dostawę spycharki, przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający będzie uważał wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na jego koncie. Oryginał lub kopię przelewu należy załączyć do oferty. 3. Wniesienie wadium w pozostałych formach, określonych w pkt.1 wymaga przedłożenia pisma (oryginału) będącego poręczeniem / gwarancją banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji obowiązującym przez okres związania ofertą, na odpowiednią kwotę 5 000,00 PLN zawierającego informację, że udzielona gwarancja / poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium, na rzecz Gminnego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o., 39-103 Ostrów 225 dotyczące przetargu na dostawę spycharki oraz zobowiązanie banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji, wypłaty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 Pzp. Gwarancja bankowa winna być zgodna z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 4. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie opisanej w pkt 3 Wykonawca zobowiązany jest w oryginale dostarczyć do sekretariatu Zakładu, gdzie otrzyma potwierdzenie złożenia tego dokumentu, a potwierdzoną kopię należy dołączyć do oferty. 5. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną