Przetargi.pl
Dostawa używanej spycharki gąsienicowej

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów 225
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2235810
  • Data zamieszczenia: 2011-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    Ostrów 225 225
    39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
    tel. 017 2235810
    REGON: 69003156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanej spycharki gąsienicowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa, loco Składowisko Odpadów w Kozodrzy, Gmina Ostrów, używanej spycharki gąsienicowej. Minimalne parametry techniczne 1. Rok produkcji 2003-2007 2. Udokumentowany przebieg nie większy niż 10 500 mth 3. Masa robocza nie mniejsza niż 20 ton i nie większa niż 22 tony 4. Moc nominalna (netto) nie mniejsza niż 145 KW i nie większa niż 157 KW 5. Rozstaw gąsienic nie mniejszy niż 2,95 m 6. Szerokość gąsienic nie mniejsza niż 850 mm 7. Lemiesz przystosowany do pracy na wysypisku o pojemności min. 5,50 m3 8. Szerokość lemiesza min. 3,2 m 9. Kabina ROPS ze zintegrowaną klimatyzacją 10. Podwozie o maksymalnym zużyciu 10 % 11. Silnik , układ napędowy i układ hydrauliczny jednego producenta. 12. Certyfikat CE do pracy w UE Dodatkowe wymagania 1. Wykonawca zapewni Zamawiającemu przed zawarciem umowy prawo do jazdy próbnej i możliwość przeprowadzenia badania maszyny przez uprawnionego rzeczoznawcę. Nie spełnienie tego warunku przez Wykonawcę skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie zawarcia umowy z tym Wykonawcą. Ponadto Zamawiający ma prawo odstąpić od zawarcia umowy z Wykonawcą w przypadku, jeżeli po przeprowadzeniu badania rzeczoznawca uzna, że parametry i stan techniczny oferowanej maszyny są sprzeczne z wynikiem badania. 2. Maszyna po przeglądzie z pełną wymianą filtrów i płynów eksploatacyjnych wynikającym z przebiegu maszyny wg standardów producenta maszyny. 3. Przeglądy na 2000 mtg wliczona w cenę maszyny. 4. Wykonawca udzieli gwarancji fabrycznej na pracę układu napędowego i hydrauliki siłowej na okres nie krótszy niż 6 miesięcy lub 1500 mtg w zależności, który z warunków wystąpi wcześniej. 5. Wykonawca zapewni wykonanie przeglądów maszyny do 2000 mtg licząc od momentu przekazania . 6. Wykonawca zapewni wykonanie przeglądu maszyny wynikającego z przebiegu wg specyfikacji producenta. 7. Wykonawca dostarczy sprzęt do Zamawiającego oraz przeszkoli operatorów we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 8. Wykonawca zapewni podpisanie ciągłości umów serwisowych . 9. Za wady ukryte Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433033006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN). 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 2. Wadium w formie pieniężnej winno być wpłacone na konto Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie w BS Ropczyce Nr 66 9171 0004 0009 7550 2000 0020, do końca terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający będzie uważał wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na jego koncie. Oryginał lub kopię przelewu należy załączyć do oferty. 3. Wniesienie wadium w pozostałych formach, określonych w pkt.1 wymaga przedłożenia pisma (oryginału) będącego poręczeniem / gwarancją banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji obowiązującym przez okres związania ofertą, na odpowiednią kwotę 10 000,00 PLN zawierającego informację, że udzielona gwarancja / poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium, na rzecz Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie, 39-103 Ostrów 225 dotyczące przetargu na dostawę spycharki gąsienicowej oraz zobowiązanie banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji, wypłaty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 Ustawy P. Z. P. Gwarancja bankowa winna być zgodna z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 4. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie opisanej w punkcie 3 Wykonawca zobowiązany jest w oryginale dostarczyć do sekretariatu Zakładu, gdzie otrzyma potwierdzenie złożenia tego dokumentu, a potwierdzoną kopię należy dołączyć do oferty. 5. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 Ustawy P. Z. P

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach