Przetargi.pl
dostawa używanej śmieciarki

Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Kopernika
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 279 600 , fax. 957 279 601
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Kopernika
    66-470 Kostrzyn nad Odrą, woj. lubuskie
    tel. 957 279 600, fax. 957 279 601
    REGON: 21002292100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa używanej śmieciarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiot zamówienia śmieciarka, używana 4.1.1. rok produkcji podwozia nie wcześniej niż 2009 4.1.2. rok produkcji zabudowy nie wcześniej niż 2009 4.1.3. przebieg nie więcej niż 120 000 km 4.1.4. pojazd od początku eksploatacji zabudowany oferowaną zabudową 4.1.5. pojazd zarejestrowany na terenie Unii Europejskiej 4.1.6. w dniu dostawy pojazd sprawny technicznie, zdatny do eksploatacji posiadający aktualne badania techniczne. 4.1.7. pojazd bez wyraźnych, widocznych uszkodzeń blach, dopuszcza się oznaki zwykłego użytkowania. 4.1.8. odległość stacjonarnego autoryzowanego serwisu podwozia od siedziby zamawiającego maksymalnie 100km. 4.1.9. odległość stacjonarnego autoryzowanego serwisu zabudowy śmieciarki od siedziby zamawiającego maksymalnie 250km. 4.2. Dostawa śmieciarki w godzinach od 7 do 12, pon - piąt. Wykonawca uzgodni telefonicznie datę i godzinę dostawy. 4.3. Lokalizacja dostawy: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o., ul. Kopernika 4a, 66-470 Kostrzyn nad Odrą. 4.4. Termin naprawy gwarancyjnej do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia drogą elektroniczną. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może wyrazić pisemną zgodę na wydłużenie naprawy. 4.5. Zamawiający wymaga aby oferowany pojazd objęty był co najmniej 3-miesięczną gwarancją. 4.6. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z pojazdem: - instrukcji obsługi w języku polskim - książki serwisowej - dwóch kompletów kluczyków - katalogu części zabudowy - listy materiałów eksploatacyjnych takich jak: oleje, filtry, smary (typy, rodzaje) - wszelkich niezbędnych dokumentów spełniających wymagania ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych, umożliwiających uczestniczenie urządzenia w ruchu drogowym, 4.7. Pojazd musi być wyposażony zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych. Wyposażenie pojazdu powinno obejmować m.in.: gaśnicę, apteczkę i trójkąt ostrzegawczy. Apteczka spełniająca wymogi normy DIN 13164, gaśnica proszkowa (6 kg, produkcji polskiej), trójkąt ostrzegawczy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144511-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - Załącznik nr 1, Formularz oferty technicznej - załącznik nr 2, Wzór umowy – załącznik nr 5, 7. Oświadczenie – grupa kapitałowa – załącznik 7, Oświadczenie o informacjach niejawnych – załącznik nr 8 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 /sześć/ miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz autoryzowanych, zlokalizowanych na terenie Polski w odległości maksymalnie 100km od siedziby zamawiającego punktów serwisowych podwozia. Wykaz autoryzowanych, zlokalizowanych na terenie Polski w odległości maksymalnie 250km od siedziby zamawiającego punktów serwisowych zabudowy. Wykaz wykonanych dostaw śmieciarek – w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę której przedmiotem była śmieciarka wraz z podaniem nazwy podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wartości brutto pojazdu i terminu realizacji oraz należy załączyć dokumenty potwierdzające że zamówienia te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru). Zdjęcia oferowanej śmieciarki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną