Przetargi.pl
„Dostawa używanej maszyny przeładunkowej czerpakowej”

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Lokalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 198 427
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    ul. Lokalna 11
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 322 198 427
    REGON: 27385470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa używanej maszyny przeładunkowej czerpakowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot Zamówienia: Maszyna przeładunkowa czerpakowa: 1. Opis parametrów techniczno – użytkowych zamówienia lub dane techniczne: • Użwana maszyna przeładunkowa czerpakowa, nie starsza niż 2010 • Stan licznika nie większy niż 8000 mth • Silnik wysokoprężny o pojemności min 6,5 litra, moc co najmniej 150 koni mechanicznych. • Masa eksploatacyjna maszyny przeładunkowej czerpakowej nie mniejsza niż 22.000 kg; • Wymiary maszyny przeładunkowej : - długość podwozia min. 4530 mm max. 4650 mm - wysokość z kabiną min. 3060mm max. 3100 mm - rozstaw osi min. 2580 mm max. 2650 mm - prześwit maszyny min. 400 mm max. 420 mm - winda kabinowa ( pole widzenia operatora ) min. 5250 mm max. 5300 mm - rozstaw łap wsporczych ( wysunięte ) min. 4100 mm max 4200 mm • Wysięg roboczy: - ramię podstawowe o długości min. 6200 mm max. 6800 mm - ramię zginane o długości min. 4800 mm max. 5300 mm • Maksymalny zasięg roboczy od 12,50 m do 13,00 m • Ogumienie pełne na wszystkich kołach. • Kabina operatora podnoszona hydraulicznie • Układ centralnego smarowania • Kabina operatora klimatyzowana, ogrzewana, wyposażona w kamerę cofania oraz radio cd/mp3/usb bądź inne równoważne , wyświetlacz diagnostyki monitorujący parametry maszyny. • Uklad klimatyzacji po kompletnym przeglądzie odgrzybiony. • Maszyna wyposażona w 4 podpory wysuwane/rozkładane hydraulicznie. • Główny wieniec obrotu – fabrycznie nowy – orginalny z gwarancją producenta na min 12 miesięcy bez limitu motogodzin. • Maszyna bez oznak korozji. • Brak wyczuwalnych luzów na wszystkich sworzniach tulejach oraz łożyskach. • Chwytak dwuszczękowy z rotatorem (obrotowy) , otwierany i zamykany hydraulicznie, o pojemności min 1,2 m3 • Serwis w okresie gwarancyjnym świadczony wyłącznie przez Wykonawcę - gwaranta • Serwis oddalony od siedziby Zamawiającego w odległości nie dalszej niż 100 Km • Przeglądy na okres obowiązywania gwarancji w cenie maszyny zgodne z zaleceniami producenta. ( załącznik zawierający harmonogram przeglądów wraz z wyszczególnieniem zakresu prac oraz ceną ) • Maszyna musi być dostarczona po kompletnym przeglądzie obejmującym wymianę wszystkich płynów eksploatacyjnych oraz filtrów. • Pełna dokumentacją maszyny : katalog części oraz instrukcje obsługi w j.polskim • Schemat instalacji elektrycznej oraz hydraulicznej 2. Warunki Gwarancji i serwisu: a)Wykonawca udziela 12 miesięcy lub 800 mth gwarancji na całą maszynę od daty podpisania umowy. b)Maszyna musi mieć zamontowany fabrycznie nowy wieniec z gwarancję producenta na okres min. 12 miesięcy bez limitu motogodzin. c)Wykonawca przedstawi harmonogram przeglądów na okres trwania gwarancji wraz z ich kosztami. Cena przeglądów nie może ulec zmianie przez okres obowiązywania gwarancji tj. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. d)Wykonawca w okresie obowiązywania gwarancji zapewni kompleksowy nieodpłatny serwis maszyny. 3. Warunki płatności: Termin płatności faktury do 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowej faktury zamawiającemu. Fakturę można wystawić po podpisaniu protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez dwie strony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42418900-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz w zakresie niepodleganiu wykluczeniu. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4)wykaz dostaw – załącznik nr 3 5) Opis oferowanej maszyny zgodny z wymogami SIWZ. 6) Harmonogram przeglądów na okres trwania gwarancji wraz z ich kosztami. 7) Kartę katalogową dla nowego wieńca który zostanie zamontowany w dostarczonej maszynie. VI. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach