Przetargi.pl
Dostawa używanej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

Gmina Mały Płock ogłasza przetarg

  • Adres: 18-516 Mały Płock, Kochanowskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862791312 , fax. 862791250
  • Data zamieszczenia: 2018-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mały Płock
    Kochanowskiego 15
    18-516 Mały Płock, woj. podlaskie
    tel. 862791312, fax. 862791250
    REGON: 450669878
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malyplock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego. Warunki techniczne koparko-ładowarki: 1. Koparko-ładowarka spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym 2. Rok produkcji – nie starszy niż 2011. 3. Udokumentowany przebieg nie większy niż 9000 mht 4. Rodzaj: koparko-ładowarka 5. Moc silnika – min 80 KM 6. Pojemność silnika min. 4000 dm2 7. Stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydrauliczne, 8. Kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji bezpieczeństwa ROPS i FOPS w przypadku przewrócenia się maszyny i ochrony maszyny przed przedmiotami z obrotowym amortyzowanym fotelem operatora 9. oświetlenie drogowe zgodne z wymaganiami pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych oraz sygnał cofania. 10. Łyżka ładowarkowa – pojemność min. 0,9 m3 11. 2 łyżki koparkowe: • łyżka koparkowa o szerokości 600 – 700 mm • łyżka skarpowa o szerokości 1500 – 1600 mm 12. Widły do palet 13. Pług do odśnieżania o szer. 2600-2700 mm 14. Opony min. 80% dobre 15. Koparko-ładowarka po udokumentowanym przeglądzie okresowym. Wymagania dotyczące leasingu: 1. Leasing operacyjny. 2. Waluta leasingu: PLN. 3. Pierwsza wpłata (opłata wstępna) 1% wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT. 4. Okres finansowania: 35 miesięcy + wykup w 36 miesiącu. 5. Raty leasingowe równe w okresie obowiązywania. 6. Terminy płatności rat leasingowych będą określone w umowie leasingu. 7. Wartość końcowa wykupu - 1% wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT (po wpłacie wartości końcowej wykupu prawo własności przedmiotu zamówienia przechodzi na Zamawiającego). 8. Wysokość poszczególnych rat leasingowych ustalona w oparciu o stawkę WIBOR 1M.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakrsie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach