Przetargi.pl
Dostawa używanej koparko- ładowarki

Zakład Gospodarki Komunalno-Mieszkaniowej Wodociągów i Kanalizacji w Sejnach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-500 Sejny, Marynowo 35
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 5162186 , fax. 0-87 5162186
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalno-Mieszkaniowej Wodociągów i Kanalizacji w Sejnach
    Marynowo 35 35
    16-500 Sejny, woj. podlaskie
    tel. 0-87 5162186, fax. 0-87 5162186
    REGON: 00541004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejny.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanej koparko- ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa używanej koparko-ładowarki kołowej w ilości 1 szt. i spełniającej poniższe parametry: - koparko - ładowarka spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu drogowym; - rok produkcji - nie starsza niż 2004 rok - przebieg- nie większy niż 9000 Mth - silnik czterocylindrowy , wysokoprężny, turboładowany z bezpośrednim wtryskiem o mocy min. 82 KM - skrzynia biegów typu Power-Shuttle (lub o parametrach równoważnych) - 4 biegi do przodu, 4 biegi do tyłu - napęd na wszystkie osie 4x4 z możliwością rozłączenia napędu przedniej osi - mosty wyposażone w zwolnice z przekładnia planetarną z proporcjonalnym rozdziałem momentu obrotowego - przednia oś skrętna - układ kierowniczy ze wspomaganiem - koła zróżnicowane - z przodu mniejsze z tyłu większe - łyżka ładowarkowa dzielona wieloczynnościowa o pojemności mininum 1 m3 - wysokość załadunku łyżki ładowarkowej minimum 3,15 m - - instalacja elektryczna 12V z oświetleniem drogowym - kabina przeszklona, wentylowana i ogrzewana, wyposażona w dwoje drzwi bocznych umożliwiających dostęp z prawej i lewej strony maszyny - koparka wyposażona w licznik motogodzin oraz instalację do młota hydraulicznego - koparka musi mieć sprawny układ hydrauliczny sprawną skrzynie biegów , bez widocznych wycieków paliwa i olejów - ramię koparki z wysięgnikiem teleskopowym- głębokość kopania minimum 5,8 m. - układ hamulcowy tarczowy mokry z możliwością hamowania prawą i lewą stroną - łyżka koparki o szerokości minimum 60 cm - stabilizatory tylne niezależne wysuwane hydraulicznie z regulacja luzów - lampy halogenowe umożliwiające oświetlenie miejsca pracy - część koparki tylna-przesuwna - gwarancja na sprawne działanie koparko-ładowarki (minimum 6 miesięcy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał z należytą starannością minimum 2 dostawy używanych koparko- ładowarek o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie: 1) złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), 2) dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - - metodą: -spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 3 do SIWZ. 5.3. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.4 Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy używanych koparko- ładowarek , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców . Wymagane jest wykazanie co najmniej 2 dostaw używanych koparko- ładowarek o wartości min. 100 000,00 zł brutto - Załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to : - zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 5.1, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.5. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.7. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty wymienione w punkcie 5.1 , 5.2 , 5.3 muszą być złożone przez każdego z wykonawców osobno. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną w/w dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego wspólnika spółki cywilnej odrębnie tj. z wskazaniem imienia i nazwiska wspólnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja (%)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejny.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach