Przetargi.pl
Dostawa używanej koparko-ładowarki

Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim ogłasza przetarg

  • Adres: 59600 Lwówek Śląski, ul. Szpitalna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 442 872 , fax. 756 442 872
  • Data zamieszczenia: 2017-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim
    ul. Szpitalna 4
    59600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 756 442 872, fax. 756 442 872
    REGON: 23082648900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanej koparko-ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Koparko-ładowarka kołowa – używana, kompletna, sprawna technicznie, brak wycieków paliwa i oleju Rok produkcji - nie starsza niż 2010r. Jednakowy rozstaw kół dla obu osi, jednakowa wielkość kół przednich i tylnych średnica min. 28 cali Trzy tryby skrętu kół (psi chód) Masa eksploatacyjna maszyny min. 8500 kg Obsługa przy pomocy joysticków Łyżka przednia dzielona wielofunkcyjna o pojemności min. 1 m3, autopoziomowanie łyżki przedniej, amortyzacja przedniej łyżki pod ciężarem, ramie kopiące teleskopowe, Przebieg (wg wskazań licznika) - max 3000 MTG Moc silnika – silnik wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 100 kM (74 kW) Napęd – 4x4 Układ kierowniczy – pojedynczy siłownik dwustronnego działania Wspomaganie – układ hydrostatyczny Skrzynia biegów – min. 4 biegi do jazdy w przód i min. 3 do jazdy wstecz (min. prędkość jazdy 40 km/h) Głębokość kopania – min. 5,5 m Wysokość ładowania – min. 4 m, zasięg ładowania min. 1,7 m Siła kopania łyżki – min 60 kN Siła kopania ramienia – min. 40 kN Udźwig przy pełnej wysokości min. 3,9 t (łyżka ładowarki) Zęby łyżki dobre w 100% Wydajność pompy hydraulicznej min. 150 l/min. Ciśnienie układu hydraulicznego – min. 240 kPa Fotel operatora pneumatyczny, obrotowy Wspomaganie kierownicy Klimatyzacja kabiny Sprawne i regulowane ogrzewanie i wentylacja Wycieraczki szyby tylnej i przedniej z niezależnymi spryskiwaczami Szyby całe (bez pęknięć), tylna otwierana Oryginalny lakier (nie malowana, nie spawana, nie popękana, nie odnawiana) Koparka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały zmienione pod kątem spełnienia wymagań. Szybkozłącza przedniej i tylnej łyżki Wyprowadzenie hydrauliczne umożliwiające podłączenie dodatkowego sprzętu, w szczególności mulczera i kosiarki Pełne oświetlenie robocze i drogowe Pojemność zbiornika paliwa min. 150 l Ogumienie zalecane przez producenta zużyte max. w 10% (przód i tył) Błotniki kół przednich i tylnych Układ elektryczny 12V, Licznik motogodzin Deska rozdzielcza: czujnik poziomu paliwa, wskaźnik temperatury płynu chłodzącego, czujnik ciśnienia oleju Norma emisji spalin – zgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed wyborem oferty. Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu do siedziby Służby Drogowej w Bystrzycy 2 gmina Wleń. Wykonawca przygotuje specyfikację oferowanego sprzętu oraz dołączy dokumentację fotograficzną (min. 10 zdjęć przedstawiających: przód, tył, prawy bok, lewy bok, kokpit, tabliczkę znamionową, osprzęt ładowarkowy, osprzęt koparkowy). Wykonawca przeprowadzi szkolenie stanowiskowe, w zakresie obsługi bieżącej, eksploatacji, oraz bhp koparko-ładowarki dla dwóch pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego w czasie uzgodnionym z Zamawiającym i obejmować pełny zakres materiału, umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000 LN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach