Przetargi.pl
Dostawa używanej koparki kołowej

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Wiśniowieckiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 426 488 , fax. 184 426 345
  • Data zamieszczenia: 2020-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu
    ul. Wiśniowieckiego 136
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 184 426 488, fax. 184 426 345
    REGON: 49189900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd.nowy-sacz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanej koparki kołowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej koparki kołowej spełniającej następujące wymagania: 1.1. Rok produkcji – nie starsza niż później niż 2016 rok (maksymalnie 4 – letnia) 1.2. Przebieg – nie więcej niż 1000 h 1.3. Ciężar roboczy od 11,0-12,0 [t], 1.4. Silnik: a. Moc silnika – min. 80 kW b. Klasa emisji – min. etap IV 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji. 3. Sprzęt należy dostarczyć do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu. 4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek oraz rozładunek sprzętu, jego uruchomienie oraz przeszkolenie min. 1 pracownika z obsługi. 5. Dostarczony sprzęt musi być wolny od wad fizycznych i kompletny, a także musi posiadać zestaw wymaganych prawem dokumentów (atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne, książkę serwisową, instrukcje montażu i obsługi itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91143261-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ) 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (protokołu z otwarcia ofert), Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2019 r. poz. 369 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną