Przetargi.pl
Dostawa używanej koparki gąsienicowej dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Marklowicach

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-321 Marklowice, ul. Astrów 4A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4550292 , fax. 032 4550292
  • Data zamieszczenia: 2013-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Astrów 4A 4A
    44-321 Marklowice, woj. śląskie
    tel. 032 4550292, fax. 032 4550292
    REGON: 24070327600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzgk.marklowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanej koparki gąsienicowej dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Marklowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej używanej koparki gąsienicowej. Miejsce dostawy: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Astrów 4A, 44-321 Marklowice Dostawca dostarczy przedmiot umowy w ciągu maksymalnie 2 tygodni od daty zawarcia umowy. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie w pełni sprawne. Dopuszczalny przebieg koparki to maksymalnie 2300 mth oraz rok produkcji nie starszy niż 2008r. Dostawca udzieli gwarancji rozruchowej na okres 1,5 miesiąca na dostarczony sprzęt, licząc od dnia przekazania urządzenia do eksploatacji. Dostawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w promieniu 20 km od siedziby zamawiającego. Dostawca, przy przekazaniu koparki przeprowadzi potwierdzone protokołem szkolenie praktyczne obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego oraz stwierdzenia, że faktycznie parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w SIWZ oraz ofercie, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. Podstawowe parametry techniczne: 1) koparka gąsienicowa -Koparka wyposażona w kabinę, zamykana na klucz, ogrzewana, posiadająca oświetlenie robocze, fotel operatora z pasem bezpieczeństwa, światło ostrzegawcze -Rok produkcji: nie starsza niż 2008 -Przebieg: nie większy niż 2300 mth -Moc silnika : od 35-40 kW -Pojemność silnika: max 2500 cm3 -Rodzaj paliwa: ON -Zbiornik paliwa min: 80 litrów -Wydajność układu hydraulicznego: min.: 175 l/min -Minimum dwa tryby jazdy -Maksymalna prędkość jazdy: min: 5 km/h -Kąt obrotu ramienia względem kabiny: W lewo min.: 70° W prawo min.: 50° -Waga max: 5 300 kg -Gąsienice : gumowe o szerokości : 400 - 450 mm o nacisku na podłoże: max.: 32 kPa -Lemiesz stalowy sterowany hydraulicznie o szerokości max.: 1930 mm -Szerokość koparki: max. 1930 mm -Wysokość: max. 2510 -Długość transportowa: max: 5640 mm -Długość ramienia: min: 1900 mm -Głębokość kopania: min: 3950 mm -Zasięg kopania: min: 6100 mm -Instalacja hydrauliczna do młota -2 łyżki kopiące o szerokości: 550 - 650 mm; 200-300 mm Dostawca zapewni (dostarczy) również: 1) certyfikat CE (zgodny z Dyrektywą Maszynową); 2)instrukcję obsługi w języku polskim, dokumentację techniczno ruchową (DTR), specyfikację techniczną koparki; 3)zatwierdzony dokument gwarancyjny (wraz z opisem warunków) z gwarancją na min 1,5 miesiąca od daty uruchomienia maszyny na terenie Zamawiającego; 4) Protokół realizacji szkolenia obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Gdyby jakaś część urządzenia będącego elementem przedmiotu umowy okazała się wadliwa z powodu wady materiału lub niewłaściwego wykonania w ciągu trwania okresu gwarancyjnego, Dostawca podejmie działania: - w przypadku awarii wyłączającej koparki z eksploatacji w dniu jej pisemnego zgłoszenia w ciągu maksymalnie 12 godzin (czas reakcji) od chwili pisemnego zawiadomienia przez Zamawiającego jeżelizgłoszenie nastąpi do godziny 10:00 włącznie lub następnego dnia rano, jeżeli zgłoszenie nastąpi po godzinie 10:00. - w przypadku awarii nie wyłączającej koparki z eksploatacji w ciągu 24 godzin (czas reakcji) - od momentu otrzymania pisemnego zawiadomienia przez Zamawiającego. Realizacja transportu koparki, w tym wyładunek oraz uruchomienie urządzenia odbędzie się na koszt Wykonawcy, przy użyciu jego własnych maszyn i pojazdów lub będących w jego dyspozycji. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy. Dokładny termin dostawy będzie uzgodniony pomiędzy stronami umowy telefonicznie i potwierdzony faksem lub mailem z wyprzedzeniem, co najmniej czterech dni roboczych przed datą dostarczenia koparki. Wydanie koparki wraz z dokumentami, potwierdzone zostanie protokołem odbioru podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Stron, w dniu jego dostawy i uruchomienia. Protokół sporządzi Dostawca. Warunkiem podpisania protokołu odbioru koparki, jest wcześniejsze zatwierdzenie protokołu realizacji przez Wykonawcę szkolenia pracowników obsługi Zamawiającego. Dostawca zapewnia spełnienie wymagań przez dostarczony pojazd Polskich Norm w zakresie bezpieczeństwa oraz w zakresie ogólnych badań i wymagań z uwzględnieniem narażenia indywidualnego na hałas i drgania mechaniczne nie przekraczające NDN (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 5 sierpnia 2005 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniami na hałas lub drgania mechaniczne). Do oferty Dostawca dołączy kartę katalogową lub kartę techniczną oferowanego urządzenia. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT, w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru, którego sporządzenie jest obowiązkiem Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marklowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach