Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu ogłasza przetarg
- Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8123208 , fax. 015 8123209
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
ul. Szpitalna 1 1
39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 015 8123208, fax. 015 8123209
REGON: 00031257300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltbg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa używanej karetki transportowej z wyposażeniem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej karetki transportowej z wyposażeniem dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu. Wymagane parametry techniczne: a) książkę pojazdu b) instrukcję obsługi ambulansu i wyposażenia w języku polskim c) dowód rejestracyjny w języku polskim lub przetłumaczony przez tłumacza przysięgłego d) aktualne badanie techniczne pojazdu e) Oświadczenie o opłaconej akcyzie f) inne dokumenty nie wymienione, a niezbędne do rejestracji pojazdu g) pojazd musi odpowiadać normom PN EN 1789 i PN EN 1865 i musi być zgodny z wymogami określonymi w przepisach zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnie 11.02.2004 r. /Dz. U. z 2004 nr 34, poz. 300/ w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Koncesji, zezwolenia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Oświadczenie jeśli ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji. 2)Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Oświadczenie, że Wykonawcy mogą ubiegać się o zamówienie zgodnie z art. 22 ustawy PZP 4)Oświadczenie, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wynikające z art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP, 5)Zaakceptowany projekt umowy, 6)Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltbg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA AMBULANSU TRANSPORTOWEGO
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA AMBULANSU TRANSPORTOWEGO
Dodano: 2016-06-29 - zakup używanego ambulansu dla SPZOZ w Sanoku.
Dodano: 2016-06-29 - zakup używanego ambulansu dla SPZOZ w Sanoku.
Dodano: 2016-05-30 - DOSTAWA AMBULANSU TRANSPORTOWEGO
Dodano: 2016-05-25 - DOSTAWA AMBULANSU TRANSPORTOWEGO
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym
Dodano: 2016-01-07 - karetki sanitarnej typu C z zabudową części medycznej i wyposażeniem
Dodano: 2015-07-24 - karetka sanitarna typu C z zabudową części medycznej i wyposażeniem
Dodano: 2015-07-10