Przetargi.pl
„Dostawa używanego średniego samochodu pożarniczego”

Gmina Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57400 Nowa Ruda, ul. Niepodległości
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (74) 872 09 00 , fax. (74) 872 50 83
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Ruda
    ul. Niepodległości 1
    57400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. (74) 872 09 00, fax. (74) 872 50 83
    REGON: 89071814200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.nowaruda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa używanego średniego samochodu pożarniczego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 3.1Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego samochodu pożarniczego z zabudową pożarniczą na podwoziu samochodu z napędem terenowym 6x6 spełniającego minimalne warunki: 1.pojazd spełniający wymagania polskich przepisów dotyczących wymagań dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych i specjalnych lub który był na podziale bojowym w OSP w Polsce; 2.rok produkcji nie straszy niż 1988 rok; 3.pojazd po kapitalnym remoncie obejmującym naprawę główną wszystkich podzespołów zgodnie z Technologią Producenta wykonaną nie później jak w 2017 roku; 4.nowa instalacja elektryczna i pneumatyczna wykonana nie później jak w 2017 roku; 5.pojazd w ogólnym stanie technicznym dobrym 6.pojazd zarejestrowany jako pojazd pożarniczy 7.pojazd lakierowany lakierami akrylowymi w kolorze czerwonym RAL 3000, zderzak i nadkola w kolorze białym; 8.podwozie i silnik: a) napęd terenowy 6X6 b) silnik wysokoprężny 6-cylindrowy 220 KM z turbosprężarką i intercoolerem c) skrzynia biegów – manualna d) blokada mostów e) podwozie zakonserwowane f) pojazd wyposażony w wyciągarkę mechaniczną g) zderzak metalowy h) pojazd wyposażony w króciec do podłączenia sprężarki zewnętrznej w zderzaku i) pojazd wyposażony z przodu i z tyłu w szekle do mocowania lin do wyciągania pojazdu. 9. Kabina załogi: a) jednomodułowa, zespolona typu MAN 6 osobowa b) czterodrzwiowa 10. Zabudowa pożarnicza: a) konstrukcja szkieletu stal nierdzewna b) pokrycie zewnętrzne z blachy aluminiowej klejonej c) żaluzje :aluminiowe anodowane d) autopompa :Euro A20/10 wydajność 2000dm3/min -10 bar e) układ wodno-pianowy :stal nierdzewna f) zbiornik wody :kompozyt 2200 l g) zbiornik środka pianotwórczego –kompozyt 220 l h) dozownik środka pianotwórczego :sterowany ręcznie i) szybkie natarcie 40mb j) Nasady: 2x75 –tłoczne k) oświetleniowy maszt pneumatyczny 11. Wyposażenie dodatkowe: a) Niezależne ogrzewanie przedziału załogi oraz autopompy. b) Sprzęt służący ograniczeniu lub likwidacji zagrożenia, w tym w szczególności w zestaw do ograniczania , zbierania i odtłuszczania rozlewisk olejowych i innych substancji chemicznych na drogach i innych miejscach – rozsiewacz do sorbentu oraz zestaw do oznakowania terenu skażonego 12. 3.2W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia w zakresie obsługi dostarczonego pojazdu (min. 1 dzień w ciągu 6 godzin) wydelegowanych przedstawicieli Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego. Miejsce dostawy: Ochotnicza Straż Pożarna: 57-431 Nowa Wieś Kłodzka 100. Dostawa odbędzie się transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt. 3.3Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazany został znak towarowy, patent lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność. 3.4Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, 3.5Równoważność, o której mowa powyżej przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 3.6Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 12 miesięcy. Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji sprzętu usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania. 3.7Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do IDW) cenę realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 3.8Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na dodatkowe dostawy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. 3.9Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.10 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.11Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.12Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.13Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 4 lub 4Ado SIWZ. 6.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ: ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.7.Dokumenty, o których mowa w pkt 6.6. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6.8.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.6. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6.9.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.10.Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.11.Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6.12.Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w złożonych dokumentach, oświadczeniach odpowiada zakresowi informacji, których zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach