Przetargi.pl
Dostawa używanego samochodu śmieciarki na podwoziu samochodu ciężarowego o ładowności 21-23 m3

Gmina Sanok ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Kościuszki 23
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4656551 , fax. 013 4656553
  • Data zamieszczenia: 2010-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sanok
    ul. Kościuszki 23 23
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4656551, fax. 013 4656553
    REGON: 37044074900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sanok.com.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego samochodu śmieciarki na podwoziu samochodu ciężarowego o ładowności 21-23 m3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa używawanego samochodu śmiecarki na podwoziu samochodu ciężarowego o wymienionych poniżej parametrach : I. Wymogi dotyczące podwozia: 1.Rok produkcji pojazdu: 1993 lub młodszy 2. Konfiguracja napędu podwozia: 6x2 3. Tylne osie wyposażona w bliźniacze koła 4. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: nie większa niż 28000 kg 5. Silnik o mocy: od 230 - 340 KM 6. Rodzaj paliwa: olej napędowy 7. Skrzynia biegów: manualna 8. Zawieszenie: przód i tył : resorowe, lub tył pneumatyczne(poduszki) 9. Kabina: 3 osobowa, lakierowana nowa powłoka 10. Dopuszczalna ładowność: minimum 21 m3 11. Przebieg pojazdu: maksymalnie do 300 000 km 12. Stan opon: zużycie max.20% 13. Wspomaganie kierownicy, bezwypadkowy, sprawny technicznie, 14. Ważna legalizacja tachografu. 15. Sprawne akumulatory- nie starsze niż 1rok. II. Wymogi dotyczące zabudowy: 1. Pojemność skrzyni ładunkowej: 21 m3 - 23 m3 (zabudowa typu FAUN) 2. Rok produkcji zabudowy: 1993 lub młodszy 3. Mechanizm ugniatania odpadów: liniowy-płytowy min. 1:4 4. Aparat wrzutowy uniwersalny obsługujący pojemniki o pojemności: od 110 l do 1100 l+ KP7 5. Podwójny system sterowania opróżnianiem (elektroniczny i hydrauliczny) 6. Niska krawędź zsypu (możliwość załadunku tzw. gabarytów), 7. Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami,- reflektor roboczy z tyłu, 8. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu pojazdu do tyłu 9. Pojazd wyposażony w 2 lampy ostrzegawcze -kogut - na kabinie oraz z tyłu pojazdu. Podwozie oraz zabudowa nie mogą posiadać widocznych śladów korozji. Pojazd musi być sprawny technicznie, powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego na terenie RP. Dostawca musi zapewnić bezpłatne szkolenie pracownika zamawiającego. W dniu dostawy dostawca dostarczy instrukcje obsługi podwozia i zabudowy w języku polskim. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie posiadane dokumenty dotyczące pojazdu, w tym dowód rejestracyjny z aktualnym przeglądem, książkę pojazdu oraz oświadczenie, że pojazd jest wolny od wad prawnych i fizycznych. Wykonawca zapewni Zamawiającemu przed zawarciem umowy sprzedaży, prawo do jazdy próbnej i przeprowadzenia badania pojazdu na nie dłużej niż 72 godz. Nie wykonanie tego warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie zawarcia umowy z tym Wykonawca. Ponadto Zamawiający ma prawo nie zawrzeć umowy z Wykonawcą w przypadku ujawnienia w trakcie jazdy próbnej i badania wad pojazdu, których usuniecie przekracza kwotę 3 tysięcy zł. (kwota określona na podstawie średnich cen rynkowych części zamiennych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.sanok.com.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach