Przetargi.pl
DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MILICZU

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840004 w. 314 , fax. 071 3841119
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840004 w. 314, fax. 071 3841119
    REGON: 00052861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MILICZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje dostawę używanego samochodu ciężarowego 1 sztuka - Żuraw składany (dźwig HDS) dla Zakładu Usług Komunalnych w Miliczu o następujących parametrach: Rodzaj pojazdu: samochód ciężarowy, kierownica po lewej stron
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341420004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 1.000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wyżej wymieniony przedmiot zamówienia mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 20 listopada 2007 r., nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) oraz spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami oraz załącznikami. 5) Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach oraz załącznikach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż oferent w/w warunki spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu wymagane jest od Wykonawców przedłożenie wraz z ofertą (na formularzu ofertowym - Zał. nr 1 do S.I.W.Z.) niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów (oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Parametry techniczne pojazdu - załącznik nr 1 do oferty; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Załącznika nr 2 do oferty. 3. Przedstawić dowód własności pojazdu (np. umowa nabycia, faktura, dowód rejestracyjny), 4. Jeżeli Wykonawca nie jest właścicielem pojazdu winien przedstawić dokumenty, iż działa w imieniu lub na rachunek właściciela (np. umowę komisu, agencyjną, pełnomocnictwo), 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujący dokument: 5.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach