Przetargi.pl
Dostawa używanego pojazdu - zamiatarki ulicznej

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Krótka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 547 611 , fax. 447 547 611
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie
    ul. Krótka 1
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 447 547 611, fax. 447 547 611
    REGON: 59002807900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego pojazdu - zamiatarki ulicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa p.n.: „Dostawa używanego pojazdu – zamiatarki ulicznej”. Na przedmiot zamówienia składa się zestaw obejmujący: 1.1. Pojazd • Rok produkcji nie starszy niż 2014r • Emisja spalin euro 6 • Klimatyzacja • Pojemność skokowa minimum 4500 cm3/220 KM • Kierownica po prawej stronie • Pojazd wyposażony w sygnały świetlne na dachu pojazdu oraz u góry na zabudowie w tylnej części pojazdu. Trójkąt odblaskowy (roboty drogowe). • Radio • Przebieg nie więcej niż 110 000 km • Pojazd na resorach przód oraz tył • Kabina w kolorze białym • Kamera cofania i boczna (monitor w kabinie min. 7”) 1.2. Zabudowa • Szczotki z przesuwem hydraulicznym • Zamiatanie lewa i prawa strona • Zraszacz z przodu pojazdu oraz przy szczotkach • Myjka wysokociśnieniowa • Szerokość zamiatania min. 2500 mm • Szczotka walcowa o rozmiarze min. 400 mm/1500 mm • Szczotki talerzowe o rozmiarze min. 300 mm • Odkurzacz z dodatkową rurą ssącą • Oświetlenie dodatkowe na pracujące szczotki • Zabudowa nie starsza niż 2014r. • Wysyp urobku tylny podnoszony/opuszczany hydraulicznie z kabiny • Pojemność zbiornika na zmiotki nie mniejszy niż 5m3 • Pompa do pobierania wody ze zbiorników otwartych • Zbiornik na wodę. 1.3. Gwarancja bez wyłączeń, na cały pojazd w okresie minimum 30 dni (jeden miesiąc) od daty odbioru pojazdu, na warunkach określonych w rozdziale VII SIWZ. Dokumentacja pojazdu w języku polskim. 1.4. Pojazd ma być w dobrym stanie technicznym i gotowy do pracy. Wszystkie elementy i funkcje pojazdu muszą być sprawne technicznie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokładnego sprawdzenia stanu technicznego pojazdu przed zawarciem umowy, w miejscu stacjonowania pojazdu u Wykonawcy a także w trakcie próby pracy w warunkach drogowych, zaś Wykonawca jest zobowiązany umożliwić to Zamawiającemu. Ponadto, stan techniczny pojazdu zostanie przez Zamawiającego sprawdzony podczas dostawy pojazdu i w przypadku niezgodności z SIWZ lub niesprawności któregoś z elementów i funkcji pojazdu, Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia pojazdu lub nałożenie kar umownych z tytułu dostarczenia pojazdu niezgodnego z niniejszym SIWZ. 1.5. Do oferty należy dołączyć aktualną dokumentację fotograficzną pojazdu. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dostarczenia pojazdu do miejsca zamówienia. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby dostawa używanego pojazdu – zamiatarki ulicznej została zrealizowana w siedzibie Zamawiającego – Zakład Usług Komunalnych, 26-300 Opoczno, ul. Targowa 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana obowiązany będzie dostarczyć przedmiot dostawy do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie, na swój koszt i odpowiedzialność, w terminie uzgodnionym przez strony oraz umożliwi jego sprawdzenie pod względem technicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34921100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału- wzór załącznik nr 2A do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzory stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ, c) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII ust. 3 pkt. 3.4 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, e) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. f) Klauzulę informacyjną w zakresie ochrony danych osobowych wg. załącznika nr 4 do SIWZ. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2B do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach