Gmina Łapsze Niżne ogłasza przetarg
- Adres: 34-442 Łapsze Niżne, ul. Jana Pawła II
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 659 310 , fax. 182 659 315
- Data zamieszczenia: 2020-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łapsze Niżne
ul. Jana Pawła II 20
34-442 Łapsze Niżne, woj. małopolskie
tel. 182 659 310, fax. 182 659 315
REGON: 49189240000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/uglapszenizne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa używanego podwozia samochodowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego, używanego podwozia samochodowego, który będzie służył jako wóz asenizacyjny. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) rok produkcji – minimum 2012 r., 2) przebieg maksymalnie 150 000 km., 3) pojemność skokowa 6 871 cm3, 4) moc minimum 184 KW, 5) skrzynia biegów – manualna, 6) rodzaj paliwa – Diesel, 7) liczba osi – dwie, 8) napęd na dwie osie 9) dopuszczalna masa całkowita 18 000 kg. 10) Długość ramy minimum 4,75 m 11) Zawieszenie na resorach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34139000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonanie niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji ani uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składa się wypełniony i własnoręcznie podpisany formularz oferty ( wg Załącznik nr 3) 2. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; 3) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa rozdziale XXI ust.4 (art.86 ust.5 ustawy), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt 3 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną