Przetargi.pl
Dostawa używanego podwozia do zabudowy

Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. Krasińskiego 1 A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7172356 , fax. 075 7172356
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej
    ul. Krasińskiego 1 A 1 A
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7172356, fax. 075 7172356
    REGON: 23088182100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego podwozia do zabudowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa używanego podwozia ciężarowego do zabudowy Rok produkcji nie starszy niż 1998 Parametry techniczne: - rok produkcji nie starszy niż 1998 - dopuszczalna masa całkowita min. 17 Mg - ładowność min. 8 Mg - skrzynia biegów duża (do jazdy) co
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341370006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, W celu potwierdzenia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Udzielą gwarancji przedmiotu zamówienia na okres minimum 6 miesięcy od dnia dostarczenia pod wskazany adres oraz zapewnią 24 godzinny serwis. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2. Dokumenty i oświadczenia określone w pkt. 10 SIWZ; 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2); 4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 3 ). 5. Dołączona specyfikacja techniczna maszyny - zgodna z opisem przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku określenia w ofercie terminu płatności ponad 30-dniowego Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o odstąpieniu od roszczeń odsetkowych z tytułu terminu płatności przekraczającego 30 dni od daty dostarczenia pojazdu. Nie złożenie takiego oświadczenia skutkować będzie oceną kryterium TERMIN PŁATNOŚCI jak 30 dni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach