Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej ogłasza przetarg
- Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. Krasińskiego 1 A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7172356 , fax. 075 7172356
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej
ul. Krasińskiego 1 A 1 A
58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
tel. 075 7172356, fax. 075 7172356
REGON: 23088182100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa używanego podwozia do zabudowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa używanego podwozia ciężarowego do zabudowy Rok produkcji nie starszy niż 1998 Parametry techniczne: - rok produkcji nie starszy niż 1998 - dopuszczalna masa całkowita min. 17 Mg - ładowność min. 8 Mg - skrzynia biegów duża (do jazdy) co - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341370006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, W celu potwierdzenia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Udzielą gwarancji przedmiotu zamówienia na okres minimum 6 miesięcy od dnia dostarczenia pod wskazany adres oraz zapewnią 24 godzinny serwis. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2. Dokumenty i oświadczenia określone w pkt. 10 SIWZ; 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2); 4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 3 ). 5. Dołączona specyfikacja techniczna maszyny - zgodna z opisem przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku określenia w ofercie terminu płatności ponad 30-dniowego Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o odstąpieniu od roszczeń odsetkowych z tytułu terminu płatności przekraczającego 30 dni od daty dostarczenia pojazdu. Nie złożenie takiego oświadczenia skutkować będzie oceną kryterium TERMIN PŁATNOŚCI jak 30 dni.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną