Przetargi.pl
Dostawa używanego ciężkiego samochodu gaśniczego z napędem 4x4 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Pawlikowicach

Gmina Pabianice ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Torowa 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2139660, 2139676 , fax. 042 2139660
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pabianice
    ul. Torowa 21 21
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2139660, 2139676, fax. 042 2139660
    REGON: 47205780400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pabianice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego ciężkiego samochodu gaśniczego z napędem 4x4 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Pawlikowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa używanego ciężkiego samochodu gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Pawlikowicach: Rok produkcji - nie niższy niż 1990, przebieg nie większy niż 48.000 km, silnik wysokoprężny o mocy min. 300KM , zbiornik na wodę min. 4000 litrów. Parametry techniczno - użytkowe samochodu zostały określone w zał. Nr 1 do SIWZ. Samochód musi być w pełni sprawny technicznie , posiadać homologacje, aktualne badania techniczne oraz musi być dopuszczony do ruchu. Samochód importowany musi posiadać komplet dokumentów do rejestracji w wydziale komunikacji ( jako samochód specjalny) lub być zarejestrowany na terenie Polski i posiadać wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji pojazdu na terenie kraju. W chwili zawarcia umowy samochód winien znajdować się na terenie Polski. Odbioru samochodu dokona Zamawiający na własny koszt w siedzibie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ, 2) wypełniony zał. nr 1 do SIWZ - parametry techniczno-użytkowe oferowanego samochodu , 3) zdjęcia oferowanego samochodu ( z przodu, boków i tyłu), 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. 3 do SIWZ, 5) oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania określone w art.24 ustawy - zał. nr 4 do SIWZ . 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pabianice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach