Narodowe Centrum Badań Jądrowych ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 273 16 04 , fax. 22 273 16 53
- Data zamieszczenia: 2019-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
ul. Andrzeja Sołtana 7
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 273 16 04, fax. 22 273 16 53
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncbj.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa używanego autobusu w formie leasingu operacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego autobusu w formie leasingu operacyjnego do Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku. 2. Szczegółową specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę używanego autobusu w formie leasingu operacyjnego z możliwością wykupu po zakończeniu 36 miesięcznej umowy. Autobus musi spełniać wszystkie wymagania określone przez polskie przepisy i normy, a ponadto spełniać wymagane bezwzględne parametry techniczno - użytkowe zawarte w załączniku Nr 1 do SIWZ. b) Leasing winien zostać udzielony na następujących warunkach: - waluta: PLN, - opłata wstępna: 5 % wartości netto przedmiotu umowy + podatek VAT - raty równe - opłata końcowa: 5 % - okres finansowania: 36 miesięcy - opłata manipulacyjna 0 % - spłata rat leasingowych w równych niezmiennych ratach miesięcznych o stałym oprocentowaniu - koszty opłat podatków drogowych od środków transportu w trakcie trwania Umowy ponosi Wykonawca przenosząc je na Zamawiającego - ubezpieczenia dokona Zamawiający zgodnie z zakresem wskazanym przez Leasingodawcę - koszty przeglądów i napraw ponosi Zamawiający 4. Przedmiot zamówienia niniejszego postępowania musi spełniać wszystkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r. , poz. 2022). 5. Szczegółowe zasady realizacji umowy zawarte są w Dziale XIX dotyczącym istotnych postanowień umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium : w wysokości 15 000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto: Na Nr konta PKO BP XII O/W-wa 71 1020 1127 0000 1902 0007 3072 z dopiskiem „Wadium, nr sprawy ZP/1/ZTS/2019. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna dowód ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia - z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie na zasadach określonych w SIWZ, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór załącznik Nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowożenia uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Pomiechówek
Dodano: 2024-06-27 - Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu do szkół uczniów z terenu Gminy Tczów
Dodano: 2024-06-19 - Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów z terenu Gminy Słupno do szkół
Dodano: 2024-06-18 - Zakup autobusu na potrzeby dowozu uczniów z niepełnosprawnością będących mieszkańcami Miasta Siedlce
Dodano: 2024-06-17 - „Zakup i dostawa autobusu szkolnego dla dowozu uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Ludwikowie w Gminie Jedlińsk”
Dodano: 2024-06-12 - Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Płońsk
Dodano: 2024-06-10 - Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowożenia uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Pomiechówek
Dodano: 2024-06-03 - Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Promna
Dodano: 2024-05-16 - Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Lelis.
Dodano: 2024-05-14 - Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock.
Dodano: 2024-05-13