Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3453103 , fax. 048 3452002
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59 37/59
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3453103, fax. 048 3452002
REGON: 67089737900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ustników do alkomatów i alkotestów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ustnik typu D jednorazowy do alkotestu Drager - 23000 szt. Ustnik typu A jednorazowy do alkomatu A 2.0 - 18000 szt. Ustnik typu A-S jednorazowy do alkotestu Alco-Sensor IV - 28000 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373223004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3 ) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a ) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 cyt. Ustawy (wzór stanowi Załącznik Nr 2 lub 2 A w zależności czy Wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osobowego własnego czy innych podmiotów). UWAGA! W przypadku korzystania z potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, wraz z oświadczeniem zgodnym z Załącznikiem nr 2A należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie takiego podmiotu do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowiecka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy ustników do miernika Alco-Sensor IV
Dodano: 2015-12-04 - Dostaw ustników do dowodowych mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu
Dodano: 2015-10-16 - Dostawy ustników do mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu (WZP-636/14/32/Z)
Dodano: 2014-03-10 - Dostawy ustników do miernika zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Alco-Sensor IV
Dodano: 2013-10-28 - Dostawy ustników do mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu
Dodano: 2013-10-14 - Zakup i dostawa woreczków probierczych i ustników do alkomatów i alkotestów będących na wyposażeniu KWP zs. w Radomiu oraz jednostek jej podległych. Numer sprawy 105 /13
Dodano: 2013-08-08 - Dostawa ustników do alkotestów i do alkomatów dla KWP zs. w Radomiu. Nr Sprawy 29/2012
Dodano: 2012-03-20 - Dostawy ustników do mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu (WZP-946/12/34/Z)
Dodano: 2012-03-13 - Dostawa ustników do alkotestów i do alkomatów dla KWP i jednostek KMP/KPP podległych KWP zs. w Radomiu. Nr Sprawy 8/2012
Dodano: 2012-01-27