Przetargi.pl
Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40007 Katowice, ul. Bankowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 592 048 , fax. 323 592 048
  • Data zamieszczenia: 2017-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12
    40007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 323 592 048, fax. 323 592 048
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware, zwaną dalej usługą wsparcia serwisowego. Usługa wsparcia serwisowego świadczona będzie zgodnie z warunkami licencyjnymi usługi wsparcia serwisowego u producenta VMware Inc oraz zgodnie z harmonogramem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) aktualizację oprogramowania zgodnie z obowiązującym systemem licencyjnym producenta; b) dostęp do poprawek udostępnianych przez producenta; c) dostęp do bazy wiedzy producenta; d) wsparcie telefoniczne i internetowe przez serwis producenta. 2. Zakres zamówienia obejmuje zakup usługi wsparcia serwisowego oraz dostarczenie dokumentu potwierdzającego rejestrację wsparcia serwisowego traktowanego jako wydruk ze strony obsługi licencji firmy VMware dla Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. 3. Wymagany minimalny termin gwarancji na nośniki (jeśli dotyczy) wynosi 3 miesiące. 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji wsparcia serwisowego do 14 dni od daty zawarcia umowy. 2) Usługa wsparcia serwisowego obejmuje okres ustalony w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) zgodnie z zasadami licencyjnymi firmy VMware: Poz. 1 - od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 13.05.2017 r.) do dnia 19.08.2020r. Poz. 2 - od dnia 20.08.2017 r. do dnia 19.08.2020r. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach