Przetargi.pl
Dostawa USG - ultrasonografu wielozadaniowego w ramach projektu p.n.: „Rozwój diagnostyki obrazowej w Szpitalu Powiatowym im. Jana Pawła II w Bartoszycach”.

Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 675 23 05 , fax. 897 642 625
  • Data zamieszczenia: 2017-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
    Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 675 23 05, fax. 897 642 625
    REGON: 30843600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa USG - ultrasonografu wielozadaniowego w ramach projektu p.n.: „Rozwój diagnostyki obrazowej w Szpitalu Powiatowym im. Jana Pawła II w Bartoszycach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego USG - ultrasonografu wielozadaniowego wyposażonego w 5 głowic (convex do badań jamy brzusznej, liniową do badań naczyniowych, sektorową kardiologiczną, liniową do badań tarczycy, piersi, endocavity wieloczęstotliwościową do badań ginekologiczno-położniczych), wraz z zainstalowaniem, montażem, uruchomieniem, szkoleniem personelu oraz świadczeniami gwarancyjnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ. 1.1 Klauzula społeczna 1.1.1. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający będzie wymagał, aby przy realizacji Przedmiotu zamówienia zatrudniona była minimum 1 osoba bezrobotna na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Osoba ta winna być zatrudniona w jednej z poniższych form: 1) na podstawie skierowania właściwego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 1065 z późn. zm.), lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 2) w ramach zatrudnienia socjalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1828 z późn. zm.), lub odpowiadających mu programów lub form zatrudnienia określonych w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 1.1.2. Zatrudnienie minimalnej liczby wskazanych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, z zastrzeżeniem, że zatrudnienie wymaganej liczby osób powinno nastąpić nie później niż w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy i trwać nie krócej niż do dnia sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego o którym mowa w § 2 ust. 5 wzoru umowy – załączniku nr 3 do SIWZ. 1.1.3. Wykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy obowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zgłoszenia oferty pracy przedstawionej Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisu skierowania bezrobotnego przez Powiatowy Urząd Pracy do Wykonawcy oraz umowy o pracę. 1.1.4. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w pkt. 1.1.1. i 1.1.2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osoby, w szczególności przez przedłożenie umowy o pracę oraz dokumentów poświadczających status osoby zatrudnionej. 1.1.5. W przypadku niezatrudniania w sposób określony w pkt. 1.1.1. i 1.1.2. wymaganej liczby wskazanych osób (chyba że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy), Zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia 1.1.6. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za każdy dzień, w którym Wykonawca nie zatrudniał osoby bezrobotnej w sposób wskazany w pkt. 1.1.1. i 1.1.2., Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości aktualnie obowiązującej kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Wadium jest wymagane i wynosi 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK PEKAO S.A. nr 22 1240 5598 1111 0000 5025 4990 z adnotacją „wadium - Dostawa USG - ultrasonografu wielozadaniowego w ramach projektu p.n.: „Rozwój diagnostyki obrazowej w Szpitalu Powiatowym im. Jana Pawła II w Bartoszycach”. Sprawa nr 17/2017". 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ważna oferta musi zawierać kompletnie wypełnione i podpisane dokumenty aktualne na dzień składania ofert: 1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 1.2. Formularz cenowy (załącznik 2 do SIWZ). 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) Prosimy złożyć także w edytowalnej formie elektronicznej na płycie CD. 1.4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ). 1.5. Oświadczenie dotyczące odwrotnego obciążenia podatkiem VAT (załącznik nr 5 do SIWZ). 1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 1.7. Wykaz wykonanych dwóch głównych dostaw ultrasonografów o wartości minimum 250 000 zł brutto każda w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Przedmiot dostaw powinien odpowiadać rodzajowi dostaw na jakie Zamawiający udziela zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy 1.8. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowany sprzęt medyczny jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r.: Deklaracja Zgodności CE lub Certyfikat CE. 1.9. Zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych. 1.10. Oryginalne materiały dystrybutora lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzające oferowane parametry. 1.11. Potwierdzenie wniesienia wadium. 1.12. Oświadczenie w zakresie klauzuli społecznej (załącznik 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach