Przetargi.pl
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i telefaksu dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej w Krakowie realizowana w ramach projektu pt. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6282641 , fax. 012 6282072
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6282641, fax. 012 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i telefaksu dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej w Krakowie realizowana w ramach projektu pt. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Urządzenie wielofunkcyjne - podstawowe funkcje i parametry: -Funkcje: skanowanie w kolorze, kopiowanie, faksowanie, drukowanie -Szybkość druku (A4, w czerni): do 33 str./min. -Szybkość druku dwustronnego -(A4, w czerni) do 17 str./min. -Czas wydruku pierwszej strony (w czerni) 7 sek. -Szybkość kopiowania (A4, czarny) do 32 kopii/min. -Szybkość kopiowania dwustronnego (A4, mono) do17 str./min. -Czas kopiowania pierwszej strony (w czerni) 8.5 sek. -Szybkość skanowania (A4, mono): do 21 / 22 str./min. -Rozdzielczość druku (w czerni) 1200 IQ, 1200 x 1200 dpi, 2400 IQ, 600 x 600 dpi -Rozdzielczość skanowania 600 X 600 dpi (mono) -Procesor 266 MHz -Pamięć standardowa 128 MB -Pamięć dla modelu sieciowego, wartość maksymalna 128 MB -Obsługiwane systemy operacyjne Linux i Microsoft Windows -Odbiornik na 150 arkuszy. -Wbudowany moduł druku dwustronnego -Wyjście na pojedyncze arkusze -Taca wejściowa na 250 arkuszy -Podajnik uniwersalny na 50 arkuszy -Standardowa pojemność podajników: do 300 arkuszy -Standardowa pojemność odbiorników: do 150 arkuszy -Pojemność podajnika kopert 7 -Liczba podajników 2 -Obsługiwane rodzaje nośników: karton, koperty, etykiety papierowe, papier zwykły, folie -Obsługiwane rozmiary nośników: A4, A5, Koperta B5, Koperta C5, Koperta DL, Karta A6 -Interfejsy standardowe: szybki ethernet, port USB 2.0 zgodny z Hi-Speed (Type B), sieć bezprzewodowa 802.11b/g/n, port USB z przodu, zgodny ze specyfikacją USB 2.0 (Typ A) -Zakres zmniejszenia/powiększenia 25 - 400 % -Maksymalny obszar skanowania (mm) 216 x 356 mm -Szybkość modemu 33.6 Kb/s -Poziom hałasu podczas pracy 54 dBA -Gwarancja - 24 miesiące w miejscu eksploatacji Urządzenie powinno być gotowe do pracy i wyposażone w przewód do podłączenia do komputera. Powyższe wymagania spełnia np. urządzenie wielofunkcyjne Lexmark X364dw Telefax - podstawowe funkcje i parametry: -Rozsyłanie dokumentu do 20 odbiorców -Pojemność pamięci: (pamięć operacyjna oraz pamięć przechowywania danych): 32 MB -Szybkość modemu: 33600 bps, dobierana automatycznie -Pojemność pamięci faksu: Łącznie 2 MB - ok. 170 stron przy odbiorze do pamięci, ok. 150 stron przy transmisji z pamięci (dla arkusza testowego ITU-T Nr 1 i przy standardowej rozdzielczości, bez automatycznej korekcji błędów) -Rozdzielczość faksu: poziomo: 8 pikseli/mm, pionowo: 3,85 linii/mm - przy standardowej rozdzielczości, 7,7 linii/mm - przy rozdzielczości DOKŁADNY/FOTO, 15,4 linii/mm - przy rozdzielczości BARDZO DOK -System kompresji danych: MOdified Huffman (MH), Modified READ (MR), Modified Modified READ (MMR) -Książka telefoniczna na 100 pozycji -3 numery szybkiego wybierania -Funkcja identyfikacji abonenta CLIP -Złącza: interfejs USB 2.0 -Podajnik papieru: max 250 arkuszy -Automatyczny podajnik dokumentów na 20 stron -Typ druku laserowy -Szybkość drukowania: ok. 18 stron na minutę -Rozdzielczość druku: 600 x 600 dpi -Efektywna szerokość drukowania:A4: 202 mm Letter/Legal: 208 mm -Płaski skaner kolorowy -Typ skanera: Kolorowy stykowy czujnik obrazu (CIS) -Rozdzielczość FOTO: 64 poziomy -Efektywna szerokość skanowania: 208 mm -Rozdzielczość skanowania: maks. 600 xi 200 dpi (optyczna), maks. 9 600 x 9 600 dpi (interpolowana) -Rozdzielczość kopiowania: maks. 600 x 600 dpi (szyba skanera), maks. 600 x 300 dpi (automatyczny podajnik dokumentów) -Funkcja plakatu -Kopiowanie dwustronnych dokumentów na 1 stronę -Sortowanie kopii dokumentów wielostronicowych -Funkcja wydruku próbnego -Gwarancja - 24 miesiące w miejscu eksploatacji Urządzenie powinno być gotowe do pracy i wyposażone w przewód do podłączenia do komputera. Powyższe wymagania spełnia np. telefaks KX-MB773PD
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest przewidziane wnoszenie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - posiadania uprawnień do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków należy złożyć oświadczenie z art. 22 pkt 1. 4. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz.1817) na zasadzie spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawarta jest w pkt 11 niniejszej SIWZ. 5. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu winien złożyć nastepujace oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków- Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie z art. 24 o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile oferte składa pełnomocnik. 6. Opis urządzeń, instrukcja obsługi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach