Przetargi.pl
Dostawa urządzenia UTM

GMINA ŁOSOSINA DOLNA ogłasza przetarg

  • Adres: 33-314 Łososina Dolna, 300
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184448002 , fax. 18541 21 40
  • Data zamieszczenia: 2023-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŁOSOSINA DOLNA
    300
    33-314 Łososina Dolna, woj. małopolskie
    tel. 184448002, fax. 18541 21 40
    REGON: 491892446
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lososina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzenia UTM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa urządzenia UTM.”2. Zakres zadania obejmuje w szczególności: a. dostawa urządzenia klasy UTM przeznaczonego do współpracy w trybie High Availabilityz posiadanym już przez Zamawiającego urządzeniem, b. wykonanie czynności konfiguracyjnych na obecnie wykorzystywanym urządzeniu Zamawiającego przygotowujących je do utworzenia klastra HA z nowym/zamawianym urządzeniem, w szczególności:• wykonania backup konfiguracji, • aktualizacji firmware'u urządzenia, • wykonanie analizy obecnej konfiguracji VPN i reguł Firewall pod kątem prawidłowej współpracy w klastrze HA, c. wykonanie czynności konfiguracyjnych na urządzeniu zamawianym:• aktualizacji firmware’u urządzenia, • przygotowania do pracy w klastrze HA, d. utworzenie klastra HA, przeprowadzenie synchronizacji urządzeń oraz przeprowadzenie testów funkcjonalnych, e. przygotowanie klastra do pracy w trybie SD-WAN dla trzech dostawców internetu w trybie active/backup/backup a następnie:• weryfikacja poprawności działania przełączania połączeń WAN, • konfiguracja VPN do poprawności działania dla dwóch dostawców usług internetowych, • przeprowadzenie testów funkcjonalnych na wdrożonej konfiguracji sprzętu, f. zapewnienie usług serwisowych klastra HA na okres minimum 3 lat składających się z następujących elementów: • serwis podstawowy urządzenia obecnie wykorzystywanego – wydłużenie okresu posiadanego wsparcia oraz licencji (obecne wsparcie aktywne do 1.10.2023r. - dla przykładu: przy trzyletnim okresie świadczenia usług serwisowych i zawarciu niniejszej umowy w lutym 2023 r. wydłużenie nastąpi o 28 miesięcy), • gwarancja NBD, • serwis podstawowy dla klastra HA, w tym licencja podstawowa dla klastra HA, • pakiet supportowy PREMIUM 4h/miesiąc, w ramach którego Zamawiający wymaga zdalnego administrowania urządzeniem przez okres jednego roku w wymiarze 4 godzin w każdym miesiącu, tj. 48 godzin łącznie w roku, w tym także licencja na pakiet PREMIUM 4h/miesiąc dla klastra HA. W ramach tego pakietu Zamawiający wymaga wykonywania następujących czynności: - rekonfiguracja Rozwiązania, - konfiguracja nowej funkcji Rozwiązania,- rekonfiguracja już działającej funkcji Rozwiązania, - rozwiązywania problemów z działaniem sieci i Rozwiązania, leżących po stronie błędnej konfiguracji Rozwiązania,- aktualizacja firmware, g. w ramach zapewnienia nadmiarowości połączeń ze strony dostawców internetu przy użyciu klastra może być konieczne użycie zarządzalnego switcha warstwy 2 w celu odseparowanie na poziomie VLAN-ów połączeń między dostawcami, oraz zapewnienia redundancji połączeń fizycznych do obu węzłów klastra. Wykonawca w ramach prac wdrożeniowych dostarczy takie urządzenie i wykona jego konfigurację w oparciu o obecne ustawienia Zamawiającego, następnie przeprowadzi testy funkcjonalne ustawień. Urządzenie musi spełniać parametry określone w załączniku A do niniejszego załącznika będącego opisem przedmiotu zamówienia, h. prawidłowa konfiguracja urządzeń klastra HA, która zostanie zabezpieczona i przekazana Zamawiającemu (backup ustawień klastra oraz switcha w formie elektronicznej np. na nośniku USB), i. wdrożenie, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, zostanie wykonane w ciągu max. 3 dni roboczych i zostanie udokumentowane w formie opisu konfiguracji oraz skróconej instrukcji przeznaczonej dla Administratora systemu. Instrukcja winna zawierać podstawowe informacje na temat aktualizacji, konserwacji i backupu urządzeń klastra HA, oraz informacje kontaktowe użyteczne podczas zgłaszania problemów konfiguracyjnych, awarii sprzętowych, konieczności skorzystania z pakietu Support Premium, j. okres licencji, okres świadczenia usług serwisowych oraz okres udzielonej gwarancji jakości na przedmiot umowy muszą być jednakowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Warunki udziału w postępowaniu:Zgodnie z art. 57 pkt 2 oraz art. 112 ust. 2 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:3.1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.3.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.3.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych);3.4. sytuacji zdolności technicznej lub zawodowej :Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:a).w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował dwie dostawy obejmujące swoim zakresem montaż UTM wraz z konfiguracją.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach