GMINA ŁOSOSINA DOLNA ogłasza przetarg
- Adres: 33-314 Łososina Dolna, 300
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 184448002 , fax. 18541 21 40
- Data zamieszczenia: 2023-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA ŁOSOSINA DOLNA
300
33-314 Łososina Dolna, woj. małopolskie
tel. 184448002, fax. 18541 21 40
REGON: 491892446 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lososina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzenia UTM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa urządzenia UTM.”2. Zakres zadania obejmuje w szczególności: a. dostawa urządzenia klasy UTM przeznaczonego do współpracy w trybie High Availabilityz posiadanym już przez Zamawiającego urządzeniem, b. wykonanie czynności konfiguracyjnych na obecnie wykorzystywanym urządzeniu Zamawiającego przygotowujących je do utworzenia klastra HA z nowym/zamawianym urządzeniem, w szczególności:• wykonania backup konfiguracji, • aktualizacji firmware'u urządzenia, • wykonanie analizy obecnej konfiguracji VPN i reguł Firewall pod kątem prawidłowej współpracy w klastrze HA, c. wykonanie czynności konfiguracyjnych na urządzeniu zamawianym:• aktualizacji firmware’u urządzenia, • przygotowania do pracy w klastrze HA, d. utworzenie klastra HA, przeprowadzenie synchronizacji urządzeń oraz przeprowadzenie testów funkcjonalnych, e. przygotowanie klastra do pracy w trybie SD-WAN dla trzech dostawców internetu w trybie active/backup/backup a następnie:• weryfikacja poprawności działania przełączania połączeń WAN, • konfiguracja VPN do poprawności działania dla dwóch dostawców usług internetowych, • przeprowadzenie testów funkcjonalnych na wdrożonej konfiguracji sprzętu, f. zapewnienie usług serwisowych klastra HA na okres minimum 3 lat składających się z następujących elementów: • serwis podstawowy urządzenia obecnie wykorzystywanego – wydłużenie okresu posiadanego wsparcia oraz licencji (obecne wsparcie aktywne do 1.10.2023r. - dla przykładu: przy trzyletnim okresie świadczenia usług serwisowych i zawarciu niniejszej umowy w lutym 2023 r. wydłużenie nastąpi o 28 miesięcy), • gwarancja NBD, • serwis podstawowy dla klastra HA, w tym licencja podstawowa dla klastra HA, • pakiet supportowy PREMIUM 4h/miesiąc, w ramach którego Zamawiający wymaga zdalnego administrowania urządzeniem przez okres jednego roku w wymiarze 4 godzin w każdym miesiącu, tj. 48 godzin łącznie w roku, w tym także licencja na pakiet PREMIUM 4h/miesiąc dla klastra HA. W ramach tego pakietu Zamawiający wymaga wykonywania następujących czynności: - rekonfiguracja Rozwiązania, - konfiguracja nowej funkcji Rozwiązania,- rekonfiguracja już działającej funkcji Rozwiązania, - rozwiązywania problemów z działaniem sieci i Rozwiązania, leżących po stronie błędnej konfiguracji Rozwiązania,- aktualizacja firmware, g. w ramach zapewnienia nadmiarowości połączeń ze strony dostawców internetu przy użyciu klastra może być konieczne użycie zarządzalnego switcha warstwy 2 w celu odseparowanie na poziomie VLAN-ów połączeń między dostawcami, oraz zapewnienia redundancji połączeń fizycznych do obu węzłów klastra. Wykonawca w ramach prac wdrożeniowych dostarczy takie urządzenie i wykona jego konfigurację w oparciu o obecne ustawienia Zamawiającego, następnie przeprowadzi testy funkcjonalne ustawień. Urządzenie musi spełniać parametry określone w załączniku A do niniejszego załącznika będącego opisem przedmiotu zamówienia, h. prawidłowa konfiguracja urządzeń klastra HA, która zostanie zabezpieczona i przekazana Zamawiającemu (backup ustawień klastra oraz switcha w formie elektronicznej np. na nośniku USB), i. wdrożenie, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, zostanie wykonane w ciągu max. 3 dni roboczych i zostanie udokumentowane w formie opisu konfiguracji oraz skróconej instrukcji przeznaczonej dla Administratora systemu. Instrukcja winna zawierać podstawowe informacje na temat aktualizacji, konserwacji i backupu urządzeń klastra HA, oraz informacje kontaktowe użyteczne podczas zgłaszania problemów konfiguracyjnych, awarii sprzętowych, konieczności skorzystania z pakietu Support Premium, j. okres licencji, okres świadczenia usług serwisowych oraz okres udzielonej gwarancji jakości na przedmiot umowy muszą być jednakowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Warunki udziału w postępowaniu:Zgodnie z art. 57 pkt 2 oraz art. 112 ust. 2 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:3.1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.3.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.3.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych);3.4. sytuacji zdolności technicznej lub zawodowej :Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:a).w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował dwie dostawy obejmujące swoim zakresem montaż UTM wraz z konfiguracją.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-14
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU Z OPROGRAMOWANIEM: Cz. I punkty dostępowe (Access Point) Wi-Fi, Cz. II systemy operacyjne serwerowe, Cz. III systemy operacyjne komputerowe, Cz. IV oprogramowanie bazodanowe
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa przełączników sieci SAN dla Instytutu Zootechniki – Państwowego Instytutu Badawczego, KR-01/16/23
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa switchy wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem do pracy w ramach projektu pn. Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego
Dodano: 2023-09-22 - „Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00”
Dodano: 2023-07-20 - Zakup urządzenia typu UTM, routerów gigabit ethernet / Wi-Fi oraz czytników kodów kreskowych
Dodano: 2023-06-21 - Zakup i dostawa urządzeń sieciowych w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00
Dodano: 2023-05-11 - Dostawa przełączników Fibre Channel
Dodano: 2023-03-21 - „Zakup i dostawa serwera i urządzeń sieciowych w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00”
Dodano: 2023-03-14 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i usług w ramach Grantu w projekcie "Cyfrowa gmina"
Dodano: 2023-03-07 - Dostawa oraz instalacja urządzenia klasy UTM - 1szt. w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"
Dodano: 2023-02-27