Przetargi.pl
Dostawa urządzenia medycznego- aparatu do ciągłej terapii nerkozastępczej i plazmaferezy

Miasto Jastrzębie Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 47 85 133 , fax. 0-32 47 85 350
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój
    Al. Józefa Piłsudskiego 60 60
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 0-32 47 85 133, fax. 0-32 47 85 350
    REGON: 00052368900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzenia medycznego- aparatu do ciągłej terapii nerkozastępczej i plazmaferezy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia medycznego- aparatu do ciągłej terapii nerkozastępczej i plazmaferezy na użytek Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca przedstawi: - specyfikacje techniczne oferowanego urządzenia medycznego wraz z wymaganym dodatkowym wyposażeniem wg załącznika do siwz. Do oferty należy dołączyć także opis techniczny urządzenia np.: foldery, prospekty, itp. - wymagane certyfikaty i świadectwa dopuszczenia (certyfikat CE, deklaracja zgodności ze znakiem CE, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub wniosek o wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 310000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali jedno zadanie o podobnym charakterze. Przez zadanie o podobnym charakterze należy rozumieć dostawę aparatury medycznej o wartości minimum: 65.000,00 zł brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz personelu odpowiedzialnego za dostawę 6) wykaz zadań podobnych do przedmiotu przetargu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie (np.: referencje)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach