Przetargi.pl
dostawa urządzenia filtrującego oraz loży laminarnej z wykonaniem koniecznych prac instalacyjnych i adaptacyjnych w pomieszczeniach pod potrzeby Pracowni Cytostatyków

"Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62300 Września, ul. Słowackiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 370 537 , fax. 614 379 730
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o.
    ul. Słowackiego 2
    62300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 614 370 537, fax. 614 379 730
    REGON: 30070614000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrzesnia.home.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa urządzenia filtrującego oraz loży laminarnej z wykonaniem koniecznych prac instalacyjnych i adaptacyjnych w pomieszczeniach pod potrzeby Pracowni Cytostatyków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. dostawa urządzenia filtrującego – 1 kpl. 1.2. loży laminarnej do pracy z lekami cytostatycznymi – 1 kpl. 1.3. wykonaniem koniecznych prac instalacyjnych i adaptacyjnych w pomieszczeniach adaptowanych pod potrzeby Pracowni Cytostatyków Szpitala Powiatowego we Wrześni ul. Słowackiego 2, 62-300 Września
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42514300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg wzoru określonego w Zał. Nr 8 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego także dokumentów potwierdzających te okoliczności tj.: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie przedkłada innych dokumentów, gdyż zgodnie z rozdziałem II pkt 3a i 3b SIWZ, wymagane jest tylko oświadczenie wg wzoru określonego w SIWZ, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach