Przetargi.pl
Dostawa urządzenia do pracowni endoskopowej Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie

Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności 67
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6187190 , fax. 22 6187190
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Al. Solidarności 67 67
    03-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6187190, fax. 22 6187190
    REGON: 01229882300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praski.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzenia do pracowni endoskopowej Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w terminie 6 tygodni od daty podpisania umowy zestawu Endoskopii HDTV1080p zgodnego z specyfikacją techniczną, w którego skład będzie wchodzić: Procesor obrazu HDTV1080p - 2 szt. Źródło światła - 2 szt. Monitor medyczny - 2 szt. Wózek endoskopowy - 2 szt. Ssak endoskopowy - 1 szt. Wideogastroskop HDTV1080p - 2 szt. Wideokolonoskop HDTV1080p - 1 szt. System archiwizacji - 2 szt. Zamówienie będzie ponad to obejmowało: a. przygotowanie i dostarczenie dokumentacji technicznej ww urządzeń, b. instalacją wszystkich oferowanych urządzeń w przewidzianych na ten cel pomieszczeniach Zamawiającego c. wykonaniem testów akceptacyjnych po zainstalowaniu urządzenia, d. szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie obsługi tomografu komputerowego minimum 5 dni roboczych, e. przekazaniem instrukcji obsługi w języku polskim do wszystkich oferowanych składowych systemu - 2 komplety do każdego urządzenia wraz z dostawą. f. przegląd i uruchomienie posiadanej przez Zamawiającego myjni ETD-3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ. Parametry opisane w opisie przedmiotu zamówienia jako parametry wymagane graniczne są bezwzględnie wymagane i muszą być uwidocznione i potwierdzone w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia. Nie spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia jakiegokolwiek z parametrów wymaganych spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SIWZ. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być nowy, wyprodukowany nie później niż w 4 kwartale 2013 r., zgodny z wyspecyfikowanym, musi być kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. W szczególności zaoferowany aparat musi być zgodny z Ustawą o wyrobach medycznych, oznakowane znakiem CE Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach służby zdrowia na terytorium RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Musi posiadać aktualne polskie lub obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia o ile są wymagane zgodnie z prawem. Wymagana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia - nie mniej niż 24 miesiące. W okresie gwarancji dokonane zostaną nie odpłatne dodatkowo przeglądy serwisowe i naprawy gwarancyjne (zgodnie ze specyfikacją techniczną), ale w liczbie nie mniejszej niż 1 w ciągu roku. Gwarancja musi obejmować przeglądy okresowe (bez materiałów eksploatacyjnych podlegających normalnemu zużyciu) wymagane przez producentów wyposażenia. Zamawiający ponadto, wyjaśnia, że w przypadku wątpliwości w zakresie zapisów dot. gwarancji oraz projektu umowy oraz zapisów opisu przedmiotu zamówienia należy przyjąć zapisy określone w Specyfikacji technicznej (Załącznik nr 2), gdzie Zamawiający szczegółowo opisał wymagania również w zakresie warunków gwarancji. Po zakończonym montażu, pierwszym uruchomieniu urządzenia oraz szkoleniach Wykonawca musi dostarczyć kartę gwarancyjną na urządzenie. W przypadku rozbieżności zapisów karty gwarancyjnej, do załącznika do SIWZ z zapisami dotyczącymi gwarancji wynikającymi z umowy pierwszeństwo mają zapisy, które są korzystniejsze dla Zamawiającego. Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników w zakresie obsługi całego wyposażenia w terminie ustalonym z Zamawiającym zgodnie z zasadami określonymi w projekcie umowy. Szkolenia muszą być potwierdzone protokołem i pracownicy powinni otrzymać indywidualne zaświadczenia o odbytych szkoleniach Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia instrukcje obsługi sprzętu w języku polskim, karty gwarancyjne, wypisane paszporty techniczne oferowanego sprzętu (z wyszczególnieniem w paszporcie technicznym nazwy producenta, nazwy urządzenia, modelu i typu urządzenia, roku produkcji, klasy urządzenia, oznaczenia CE, osoby odpowiedzialnej za sprzęt, daty uruchomienia urządzenia). Wykonawca powinien posiadać własny lub zewnętrzny serwis na przedmiot zamówienia (załączyć stosowne dokumenty) umożliwiający reakcję i podjęcie działań w przeciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Należy podać dane teleadresowe serwisów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331680005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w następującej wysokości 7 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione : a) w pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie, nr konta: 96 1130 1017 0020 0760 6720 0002. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e, dowód wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. Kopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3. Zatrzymanie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e jw., dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę: d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami. 4. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praski.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach