Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
- Data zamieszczenia: 2014-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzenia do nanoszenia cienkich warstw nieorganicznych- powlekacza obrotowego w ramach Projektu Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia do nanoszenia ultra cienkich warstw wraz z dodatkowym oprzyrządowaniem w postaci wymiennych stolików (uchwytów) na próbki. PARAMETRY TECHNICZNE URZĄDZENIA: Maksymalna prędkość obrotów minimum 18000 rpm. Możliwość uzyskania warstw o grubości w zakresie 10 nm do 10 mikrometrów. Możliwość zamontowania obrotowego stolika dla próbek o rozmiarach z zakresu 10 mm - 30 mm. Możliwość pracy bez układu próżniowego. Możliwość zastosowania w tak zwanych komorach rękawicowych. W wyposażeniu standardowym stolik o średnicy zewnętrznej 18 mm i wewnętrznej dla próbki 10 mm. Dwa stoliki o średnicy zewnętrznej 18 mm i wewnętrznej dla próbki 10 mm. Dwa stoliki o średnicy zewnętrznej 40 mm i wewnętrznej dla próbki 20 mm. Dwa stoliki o średnicy zewnętrznej 40 mm i wewnętrznej dla próbki 25.5 mm. 2.W ramach dostawy należy dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. 3.Warunki dostawy: Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia pracownika Zamawiającego wskazanego w umowie - załącznik nr 5 do SIWZ na minimum 7 dni przed planowaną dostawą, w przeciwnym wypadku Zamawiający będzie uprawniony do odmowy przyjęcia dostawy. Po przekroczeniu terminu realizacji przedmiotu zamówienia Cena wskazana w umowie zostanie pomniejszona o kary umowne, które zawarte są we wzorze umowy będącym załącznikiem nr 5 do SIWZ. Dostawa zostanie uznana za zrealizowaną w momencie podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczanego sprzętu z SIWZ Zamawiający odmówi odbioru. Szczegółowe informacje dotyczące warunków odbioru zawarte są we wzorze umowy będącym załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4.Wykonawca zapewnia minimum 12 miesięczną gwarancję - szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ- wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 400 PLN (czterysta złotych zero groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w jednej bądź kilku do wyboru przez Wykonawcę):w pieniądzu;w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych;w gwarancjach ubezpieczeniowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. o/Gdańsk, z dopiskiem: Wadium - Dostawa powlekacza obrotowego - ZP/../051/D/14. Dane dla przelewów zagranicznych: NAZWA BANKU - MILLENNIUM S.A., NR ROZLICZENIOWY BANKU/ CLEARING CODE (eg. Sort Code/BLZ/ABA)- PL64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 KOD SWIFT/ BIC - BIGBPLPW ADRES BANKU - UL. WAŁY JAGIELLOŃSKIE 10/16, 80-887 GDAŃSK NUMER RACHUNKU BANKU - 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 Waluty dopuszczone przez Zamawiającego do wpłaty wadium: PLN.W przypadku wnoszenia wadium przelewem liczy się moment wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna następuje poprzez doręczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Kwestury Politechniki Gdańskiej - I piętro Gmach B, w Gdańsku przy ul. G. Narutowicza 11/12 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00 lub przesłać pocztą na adres: Politechnika Gdańska ul. Narutowicza 11/12 Kwestura Politechniki Gdańskiej, I piętro, Gmach B.Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku; instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego); określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy; kwotę , termin ważności ,mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego ,być nieodwołalny, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca załączył do oferty potwierdzenie wniesienia wadium (kserokopię gwarancji lub poręczenia albo kserokopię przelewu).Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub w wymaganej formie na cały okres związania ofertą, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa aparatu do elektroforezy zintegrowanego z zasilaczem z pokrywą LED pełniącą funkcję transiluminatora dla Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-26 - dostawa termocyklera z gradientem temperatury dla Zakładu Badań Planktonu Morskiego Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-22 - dostawa urządzenia do liofilizacji kultur drobnoustrojów dla Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego w 9 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-07-14 - ZP/62/2016 Dostawa sprzętu laboratoryjnego ujętego w 4 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego;
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 8 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 7 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. ZP/59/2016
Dodano: 2016-06-30 - dostawa galwanostatu - potencjostatu dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego ujętego w 5 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego;
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. ZP/52/2016
Dodano: 2016-06-09