Instytut Nowych Syntez Chemicznych ogłasza przetarg
- Adres: 24-110 Puławy, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (81) 473 14 00
- Data zamieszczenia: 2020-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Nowych Syntez Chemicznych
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
24-110 Puławy, woj. lubelskie
tel. (81) 473 14 00
REGON: 00004161900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.lukasiewicz.gov.pl/BIP
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzenia do badań procesów otoczkowania w fazie fluidalnej wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem, montaż, uruchomienie oraz przeszkolenie załogi w ramach projektu „Przyjazne dla środowiska nawozy o spowolnionym uwalnianiu składników”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do badań procesów otoczkowania w fazie fluidalnej wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem, montaż, uruchomienie oraz przeszkolenie załogi w ramach projektu „Przyjazne dla środowiska nawozy o spowolnionym uwalnianiu składników”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ: Specyfikacja Techniczna do zakupu: Urządzenia do badań procesów otoczkowania w fazie fluidalnej. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ – Specyfikacja techniczna do zakupu: Urządzenia do badań procesów otoczkowania w fazie fluidalnej. 4.Wykonawca jest zobowiązany do: - realizacji dostawy na magazyn Zamawiającego na własny koszt; - uruchomienia jednostki fluidalnej u Zamawiającego przez przedstawiciela Dostawcy, szkolenie załogi (3 osoby), przeprowadzenie procesu próbnego na placebo, - dostarczenia instrukcji instalacji, obsługi i konserwacji jednostki fluidalnej w języku polskim, - dostarczenia rysunków i diagramów dokumentacji technicznej w języku angielskim, - dostarczenia deklaracji zgodności CE. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38540000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: – 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnosi się w PLN. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank BGŻ, nr konta 72 1750 1107 0000 0000 2187 0668 tytułem „Wadium w przetargu nieograniczonym dostawa urządzenia do badań procesów otoczkowania w fazie fluidalnej wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem, montaż, uruchomienie oraz przeszkolenie załogi” – znak INS/BN – 19/2020”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na wskazanym powyżej rachunku bankowym. 6 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.4. przed upływem terminu składania ofert (tj, przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: oryginał dokumentu wniesienia wadium wg pkt 8.3.2. – 8.3.5. wnoszonego w innej formie niż pieniądz lub złożyć w kancelarii Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Nowych Syntez Chemicznych, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24 – 110 Puławy, pokój 50, przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w pkt 8.3.2. – 8.3.5., zostaną one zaakceptowane, pod warunkiem, iż są zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: z treści gwarancji / poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych oraz okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno zawierać w swej treści: - Wykonawcę, Zamawiającego czyli beneficjenta gwarancji oraz gwaranta/ poręczyciela (podmiot udzielający gwarancji lub poręczenia, - dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, - wskazanie sumy gwarancyjnej, - określenie terminu ważności gwarancji, nie krótszego niż termin związania ofertą wskazany w SIWZ, - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dokumentów. 10.Brak którejkolwiek z wymaganych adnotacji w treści dokumentu wadialnego będzie skutkować odrzuceniem oferty. 11.Wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP. 12. Zamawiający informuje, iż jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 2) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców (wg załącznika nr 4) – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 6.1.1.2, 6.1.7., 6.1.9. SIWZ winien złożyć każdy wykonawca, - dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 6.1.1.3. siwz winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.1.2 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8. Dokument o którym mowa w pkt 6 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wzorców wraz z konserwacją i kalibracją układów pomiarowych aparatu do oznaczania zawartości siarki Antek Multitek by PAC model – VS w ramach przedsięwzięcia pn. „Dydaktyczna inicjatywa doskonałości”
Dodano: 2020-10-19 - Dostawa amalgamacyjnego analizatora rtęci do oznaczania próbek stałych i ciekłych wraz z niezbędnymi częściami eksploatacyjnymi, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników.
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa stacji wykrywania skażeń promieniotwórczych
Dodano: 2020-09-22 - Dostawa wyposażenia do pracowni technologii w ramach projektu „Zawodowy Pakiet Startowy dla uczniów ZSZiO w Biłgoraju”
Dodano: 2020-03-20 - Dostawa laserowego skanera bezpieczeństwa do zastosowań mobilnych z przekaźnikiem bezpieczeństwa
Dodano: 2019-12-30 - dostawa wyposażenia do pracowni technologii w ramach projektu „Zawodowy Pakiet Startowy dla uczniów ZSZiO w Biłgoraju”
Dodano: 2019-12-20 - Dostawa stanowiska pomiarowego siły i przemieszczenia swobodnie opadającego wgłębnika sferycznego
Dodano: 2019-12-12 - Dostawa komory do badań starzeniowych oraz komory klimatycznej temperaturowo-wilgotnościowej dla politechniki lubelskiej
Dodano: 2019-11-05 - Dostawa sprzętu samochodowego, ślusarskiego i mechanicznego w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”
Dodano: 2019-08-30 - Dostawa sprzętu i przyrządów z obszaru mechanicznego dla pracowni w Zespole Szkół Nr 2 w Puławach oraz sprzętu ślusarskiego dla pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego w Puławach w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”
Dodano: 2019-01-22