Przetargi.pl
Dostawa urządzeń zabawowych i elementów wyposażenia placów zabaw

Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197/232
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5103125 , fax. 022 5103189
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
    ul. Modlińska 197/232 197/232
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5103125, fax. 022 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń zabawowych i elementów wyposażenia placów zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiotem udzielanego zamówienia publicznego jest: Dostawa urządzeń zabawowych i elementów wyposażenia placów zabaw. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy dostarczyć na teren dwóch placów zabaw zlokalizowanych w Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy fabrycznie nowe urządzenia zabawowe i elementy wyposażenia placów zabaw. Zamawiający wymaga aby Dostawca zdeponował we własnym magazynie urządzenia i wyposażenie i dostarczył je w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie później niż w trzecim kwartale 2010 roku. Urządzenia zabawowe muszą posiadać dokumentację dopuszczającą do stosowania w budownictwie, a w szczególności znak bezpieczeństwa wydany przez akredytowaną jednostkę do spraw certyfikacji i atest bezpieczeństwa. Wykonanie zgodnie z Normą PN-EN-1176-1-7. Urządzenia i elementy wyposażenia muszą posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych (słońce, deszcz, śnieg) oraz na uszkodzenia mechaniczne (obciążenia, uderzenia). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenia i wyposażenie na okres 36 miesięcy. Podane w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia urządzenia i elementy wyposażenia stanowią wyłącznie przykład i mają na celu określenie parametrów cech produktu. Dopuszcza się stosowanie zamienników o parametrach nie gorszych niż proponowane. Szczegółowy opis dostaw został określony w - załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty brutto. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.); 2. wykażą, iż w okresie ostatnich 3 - ch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwie dostawy urządzeń zabawowych o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda. Warunek, o którym mowa w pkt 2) musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych dostaw (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz potwierdzony dokumentami, z których wynika, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, d) wykaz wykonanych, dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty oraz miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ. Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach wspólnego ubiegania się o zamówienie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) pod warunkiem, że wykonawcy spełniać będą następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa (lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona notarialnie) powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania; 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, w tym przypadku dokument wymieniony w pkt 3.2. ppkt 2) lit a, c składają wszyscy Wykonawcy z tym, że podpisuje za wszystkich za zgodność z oryginałem Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy. 5) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie), na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 3.2. 2) b, d 6) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 7) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać na formularzu oferty. 8) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem u mowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca zagraniczny 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 3.2. ppkt 2) lit. a, składa dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt. 1) oraz w pkt. 3.2. ppkt 2) lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach