Przetargi.pl
DOSTAWA URZĄDZEŃ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO - SPRAWA NR 50/2019

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA URZĄDZEŃ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO - SPRAWA NR 50/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wyposażenia warsztatowego, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia określonym w Rozdziale III SIWZ i Załączniku Nr 1 do SIWZ, na warunkach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Miernik rezystancji izolacji 4 szt ZADANIE NR 2: Miernik małych rezystancji 2 szt ZADANIE NR 3: Miernik bezpieczeństwa elektrycznego 4 szt ZADANIE NR 4: Miernik rezystancji uziemienia i rezystywności gruntu 4 szt ZADANIE NR 5: Wskaźnik napięcia 4 szt ZADANIE NR 6: Miernik zabezpieczenia różnicoprądowego 3 szt ZADANIE NR 7: Miernik uniwersalny (cęgowy) 4 szt ZADANIE NR 8: Analizator akumulatorów 1 szt ZADANIE NR 9: Tester obciążeniowy akumulatorów 4 szt ZADANIE NR 10: Refraktometr lunetkowy 6 szt ZADANIE NR 11: Refraktometr cyfrowy 4 szt ZADANIE NR 12: Prostownik do akumulatorów żelowych 3 szt 2. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia: 1) Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu i być zgodny z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta danego urządzenia warsztatowego. 2) Podzespoły i elementy wyposażenia powinny być zgodne ze świadectwem kontroli producenta, posiadać atesty potwierdzające ich parametry oraz dopuszczenie na rynek UE. 3) Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać parametry określone przez Zamawiającego w przywołanych w WET – Załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Opakowanie winno być opisane w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację dostarczonego produktu. 5) Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być oznakowany symbolem CE (Conformité Européenne) umieszczonym na wyrobie (deklaracja producenta, że oznakowany produkt spełnia wymagania dyrektyw tzw. ,,Nowego Podejścia" Unii Europejskiej (UE) – o ile dotyczy. 6) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodne z minimalnymi parametrami określonymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się dostawy przedmiotu o wyższych parametrach i funkcjach przy zachowaniu funkcjonalności i przeznaczenia danego przedmiotu, urządzenia. 7) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 36-miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia - chyba że oferta Wykonawcy stanowić będzie w myśl ustalonego kryterium wyboru oferty o terminie gwarancji dłuższym niż minimalnie wymagany przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. załączenia przez każdego Wykonawcę wraz z ofertą: 1) informacji o zaoferowanych produktach: np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 z podaniem nazwy handlowej i producenta. Zamawiający dopuszcza wydruki z internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem którego zadania dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ i dane identyfikujące produkt. oraz 2) druku informacji o zaoferowanym produkcie – stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o wyższych parametrach i funkcjach niż określone w treści Załącznika nr 1 do SIWZ przy zachowaniu funkcjonalności i przeznaczenia danego przedmiotu, urządzenia. 5. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej został ujęty w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są zdolni do należytego wykonania zamówienia i nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się w konsorcja albo tworząc spółki cywilne. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, o którym mowa Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego w formie oryginału pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w jego imieniu lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa. 3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania (art. 24 ust. 12 Ustawy). 4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 Ustawy oraz 16–20, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie będzie podlegać wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione jak powyżej przez Wykonawcę. 5. Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie, o którym mowa powyżej w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Informacje o zaoferowanych produktach – zgodnie z treścią Rozdziału III ust 3 SIWZ – według danych jak w druku Załącznika nr 6 do SIWZ 4) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 6. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 13 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu: w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach