Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rypinie ogłasza przetarg
- Adres: 87-500 Rypin, Warszawska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 280 36 41, , fax. 54 280 36 41
- Data zamieszczenia: 2020-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rypinie
Warszawska 38A
87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 280 36 41, , fax. 54 280 36 41
REGON: 91087033700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rypin.naszepcpr.pl/bip/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 12 szt. spełniających niżej wymienione minimalne parametry techniczne: a) drukarka laserowa, monochromatyczna ze skanerem, b) w zestawie oprócz tonera startowego dodatkowy toner o wydajności min. 7 000 stron, c) obsługiwany format nośnika A4, A5, A6, Letter, d) podajnik papieru: 250 arkuszy, odbiornik papieru: 125 arkuszy, e) szybkość druku w mono: 31 str./min, f) maksymalna rozdzielczość druku: 1200 x 1200 dpi, g) rozdzielczość skanowania: 1200 x 1200 dpi, h) druk dwustronny: dupleks automatyczny, i) interfejsy: USB, Wi-Fi, LAN (Ethernet), j) wyświetlacz: wbudowany. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. b) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania usterek. Zadania wchodzące w zakres czynności gwarancyjnych, Wykonawca zrealizuje na własny koszt, w tym w szczególności dojazd, odbiór i zwrot naprawianego sprzętu. c) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. e) Wykonawca w ofercie wskaże dane wymagane przez Zamawiającego dotyczące sprzętu, f) Zamawiający wymaga, aby dostarczane urządzenia były fabrycznie nowe, niemodyfikowane i sprawne technicznie, g) przedmiot Zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego oraz posiadać znak bezpieczeństwa „CE”, h) urządzenia muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, i) każde urządzenie musi być oznakowane przez producenta w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację, tj. posiadać nazwę producenta, i modelu. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie obowiązki Wykonawcy wymienione w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 6.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa według wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 6.2. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 6.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 346), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6.5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 6.6 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – oryginał – według wzoru – Załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa suszarek z filamentami oraz drukarek 3D w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 na realizację projektu „Stawiamy na rozwój UKW” dofinansowanego ze środków UE
Dodano: 2023-12-04 - Dostawa wyposażenia pracowni rzeźby i ceramiki w ramach projektu Okno na zawód przyszłości
Dodano: 2023-12-03 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2018-12-07 - Dostawa drukarki 3D, lampy zabiegowej sufitowej oraz tympanometru diagnostycznego
Dodano: 2018-09-07 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2018-03-16 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej
Dodano: 2017-09-05 - Dostawa czytników i drukarek kodów kreskowych
Dodano: 2016-11-25