Przetargi.pl
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz przenośnych urządzeń kopiujących

Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 65057 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 32 87 656 , fax. 683 287 657
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Podgórna
    65057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 32 87 656, fax. 683 287 657
    REGON: 1544738200093
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz przenośnych urządzeń kopiujących
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja, uruchomienie i serwis 17 szt. urządzeń wielofunkcyjnych.Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być wyposażone we wbudowany terminal Printoscope lub równoważny, wraz z wymaganymi licencjami. Do każdego urządzenia będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca dostarczy zapas rozruchowych materiałów eksploatacyjnych. Dodatkowo Wykonawca dostarczy 300 kart zbliżeniowych zgodnych ze standardem EM 125 kHz współpracujących z oprogramowaniem i sprzętem będącym przedmiotem dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zadanie II Dostawa 2 szt. przenośnych urządzeń kopiujących wraz z torbami na kółkach. Do każdego urządzenia Wykonawca dostarczy zapas rozruchowych materiałów eksploatacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium (dotyczy tylko Zadania I): a)Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych b)Wadium winno być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 2.12.2016 roku do godz. 10:30 na zasadach określonych w art. 45 ust. 6-8 ustawy Pzp. c)W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wpłaty należy dokonać na poniższe konto (za termin wniesienia wadium zostanie przyjęta data uznania rachunku Zamawiającego): BGK/O Zielona Góra: 56 1130 1222 0030 2000 2320 0004 W tytule płatności należy wskazać, iż wpłata dotyczy: „wadium WAG-III.261.3.2016 ”. Wykonawca winien dodatkowo do oferty dołączyć dokument potwierdzający wpłatęwymaganej kwoty wadium, jeśli wniesienie wadium zostało dokonane w formie pieniądza. Przedmiotowy dokument nie stanowi części oferty. d)W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż wskazana w pkt. c) Wykonawca winien przedmiotowy dokument dostarczyć w oryginale. e)Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności jego utraty określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści dokumentu musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie Zamawiającego złożone w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach