Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 65057 Zielona Góra, ul. Podgórna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 32 87 656 , fax. 683 287 657
- Data zamieszczenia: 2016-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Podgórna
65057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 32 87 656, fax. 683 287 657
REGON: 1544738200093 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz przenośnych urządzeń kopiujących - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie I Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja, uruchomienie i serwis 17 szt. urządzeń wielofunkcyjnych.Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być wyposażone we wbudowany terminal Printoscope lub równoważny, wraz z wymaganymi licencjami. Do każdego urządzenia będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca dostarczy zapas rozruchowych materiałów eksploatacyjnych. Dodatkowo Wykonawca dostarczy 300 kart zbliżeniowych zgodnych ze standardem EM 125 kHz współpracujących z oprogramowaniem i sprzętem będącym przedmiotem dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zadanie II Dostawa 2 szt. przenośnych urządzeń kopiujących wraz z torbami na kółkach. Do każdego urządzenia Wykonawca dostarczy zapas rozruchowych materiałów eksploatacyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium (dotyczy tylko Zadania I): a)Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych b)Wadium winno być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 2.12.2016 roku do godz. 10:30 na zasadach określonych w art. 45 ust. 6-8 ustawy Pzp. c)W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wpłaty należy dokonać na poniższe konto (za termin wniesienia wadium zostanie przyjęta data uznania rachunku Zamawiającego): BGK/O Zielona Góra: 56 1130 1222 0030 2000 2320 0004 W tytule płatności należy wskazać, iż wpłata dotyczy: „wadium WAG-III.261.3.2016 ”. Wykonawca winien dodatkowo do oferty dołączyć dokument potwierdzający wpłatęwymaganej kwoty wadium, jeśli wniesienie wadium zostało dokonane w formie pieniądza. Przedmiotowy dokument nie stanowi części oferty. d)W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż wskazana w pkt. c) Wykonawca winien przedmiotowy dokument dostarczyć w oryginale. e)Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności jego utraty określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści dokumentu musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie Zamawiającego złożone w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa i serwis urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2022-08-09 - Urządzenie wielofunkcyjne z faksem XEROX WorkCentre 3345V_DNI
Dodano: 2021-04-29 - Urządzenie wielofunkcyjne z faksem
Dodano: 2021-03-18 - Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn”, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-06-19 - Dostawa sprzętu komputerowego dla miasta Zielona Góra
Dodano: 2019-07-17 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Miasta Zielona Góra.
Dodano: 2018-11-21 - Dostawa drukarek oraz innego sprzętu elektronicznego w ramach projektu pn.: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Słubickim”, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 8 Nowoczesna edukacja, Działania 8.4 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT
Dodano: 2018-07-19 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi do tych urządzeń
Dodano: 2017-07-20