Przetargi.pl
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 81332 Gdynia, ul. Kołłątaja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 668-60-00/01 , fax. (58) 669-68-44
  • Data zamieszczenia: 2017-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
    ul. Kołłątaja 1
    81332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 668-60-00/01, fax. (58) 669-68-44
    REGON: 1061308300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni 20 (dwudziestu) fabrycznie nowych, nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych i śladów uprzedniego używania urządzeń wielofunkcyjnych z podstawową funkcją wysokowydajnego kopiowania oraz ich konserwacja i naprawa, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”. 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4; 3. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia oraz do Biur Powiatowych, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy Adresy, pod które będzie dostarczany przedmiot zamówienia przedstawia Tabela Nr 2 na stronie 5 SIWZ. 4. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 08:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie, a także wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, rozpakowanie i uruchomienie sprzętu, o którym mowa w ust. 1 (bez podłączania do sieci LAN). 6. Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisie przedmiotu zamówienia. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 7. Wykonawca zobowiązuje się w okresie trwania gwarancji do wykonywania, bez dodatkowych wezwań ze strony Zamawiającego, autoryzowanych przeglądów konserwacyjnych wynikających z warunków gwarancji danego sprzętu. 8. W każdym roku zadeklarowanego okresu trwania gwarancji Wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimum dwa autoryzowane przeglądy konserwacyjne wynikające z warunków gwarancji danego sprzętu, o których terminach przeprowadzenia poinformuje Zamawiającego w terminie 14 dni od daty podpisania Umowy. 9. Wszelkie koszty związane ze świadczeniem i wykonywaniem gwarancji (w tym koszty dojazdu i transportu dotyczące wykonywania autoryzowanych przeglądów konserwacyjnych oraz napraw gwarancyjnych) obciążają Wykonawcę. 10. W okresie trwania gwarancji, Wykonawca zapewni także naprawy nieobjęte gwarancją (wady powstałe z winy użytkownika). W takim przypadku Zamawiający pokryje jedynie koszty wymienionej/-ych części, których cena nie może być wyższa od ceny katalogowej podanej przez producenta oraz uzasadnione koszty związane z ich wymianą. Naprawy te nie wpłyną w żaden sposób na uprawnienia Zamawiającego wynikające z gwarancji sprzętu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w każdym czasie, do nabywania i wymiany we własnym zakresie, od różnych producentów lub dostawców, oryginalnych lub fabrycznie nowych tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych, będących przedmiotem niniejszej umowy, co nie naruszy warunków gwarancji na ten sprzęt. 12. Zamawiający wymaga aby wykonawca zaoferował, jako przedmiot zamówienia, urządzenia jednego modelu pochodzące od jednego producenta. 13. Specyfikację techniczną urządzeń wielofunkcyjnych przedstawia Tabela Nr 1 na stronie 3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania wykonawcy, w tym do podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze (dotyczy to również pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w tym do reprezentowania konsorcjum, wspólników spółki cywilnej). 3) oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz, ze spełnia warunki udziału w postępowaniu, których wzory stanowią Załączniki Nr 2 i 3 do SIWZ. 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na potencjał podmiotów trzecich), stanowiący Załączniki Nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach