Przetargi.pl
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-525 Wrocław, ul. Gliniana 20-22
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7701 600 , fax. 71 7701 633
  • Data zamieszczenia: 2014-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
    ul. Gliniana 20-22 20-22
    50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7701 600, fax. 71 7701 633
    REGON: 93211248200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek na potrzeby powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu, w następującym asortymencie i ilości: a) urządzenia wielofunkcyjne kolorowe, w ilości 3 szt., b) urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne, w ilości 5 szt., c) drukarki kolorowe w ilości 3 szt., d) drukarki monochromatyczne, w ilości 5 szt. 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 30232110-8 Drukarki laserowe, 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 1 do SIWZ) oraz we Wzorze umowy (Załączniki nr 7 do SIWZ). 4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SIWZ. 5. Urządzenia drukujące dostarczone do siedziby Zamawiającego będą posiadać: a) deklarację zgodności CE, b) pełne wyposażenie dodatkowe zgodne ze specyfikacją producenta (kable, sterowniki, itp.), c) dokumentację techniczną użytkownika, d) instrukcję obsługi w języku polskim, e) karty gwarancyjne urządzeń, f) czytelny numer identyfikacyjny na każdym elemencie tego wymagającym. 6. Każde urządzenie drukujące posiada komplet materiałów eksploatacyjnych (tonery oraz bębny). 7. W ramach dostawy urządzeń wielofunkcyjnych Wykonawca jest zobowiązany do: a) zainstalowania ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b) zainstalowania oprogramowania (sterowników, oprogramowania do zarządzania) na wskazanej przez Zamawiającego stacji roboczej w środowisku MS Windows 7 PL, c) skonfigurowania środowiska skanowania zgodnie z wymogami Zamawiającego (dobór sterowników, formatu dokumentu, lokalizacji wyników pracy, uprawnień użytkowników, itp.), d) przeszkolenia czterech pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń wielofunkcyjnych oraz dwóch administratorów z konfiguracji zarządzanymi urządzeniami. 8. Urządzenia mają posiadać zintegrowane w sobie wszystkie wymienione w specyfikacji funkcjonalności (w szczególności porty we/wy, elementy sterujące i funkcje zarządzające). 9. Wraz z dostawą urządzeń drukujących Wykonawca dostarczy komplet dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. c - e. 10. Każde urządzenie ma posiadać komplet materiałów eksploatacyjnych (tonery i bębny producenta urządzenia o maksymalnej pojemności/ wydajności). 11. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego urządzenia na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem do 30 dni od daty podpisania umowy, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu dostawy z co najmniej 4-dniowym wyprzedzeniem. 12. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon w godzinach pracy Zamawiającego, a faxem i e-mailem przez całą dobę. 13. Wykonawca jest zobowiązany zareagować w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia awarii/usterki (czas reakcji); czasem reakcji na zgłoszenie jest maksymalny czas, liczony w godzinach od 7:30 do 15:30 (w dni pracy Zamawiającego), jaki może upłynąć od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego za pośrednictwem telefonu/e-maila/faksu do czasu udzielenia odpowiedzi przez Wykonawcę/do przybycia Wykonawcy na miejsce awarii/usterki. 14. Wykonawca dokona naprawy w terminie nieprzekraczającym 4 dni od chwili zgłoszenia awarii/usterki; jeżeli upływ tych terminów nastąpi w dniu wolnym od pracy, naprawa zostanie dokonana w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach