Przetargi.pl
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego: Część I: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego; Część II: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego dla Wydziału Historycznego Uniwersytetu Gdańskiego; Część III: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego dla Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8
    80309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego: Część I: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego; Część II: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego dla Wydziału Historycznego Uniwersytetu Gdańskiego; Część III: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego dla Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30121100-4 (fotokopiarki); 30125120-8 (toner do fotokopiarek); 80500000-9. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, zwanych dalej „urządzeniami”, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, wg części: 1) Część I: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego wraz zapasowym czarnym tonerem; 2) Część II: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego wraz z zapasowymi tonerami (czarnym i kolorowymi); 3) Część III: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego wraz z zapasowymi tonerami (czarnym i kolorowymi). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz przedmiotowo- cenowy - załącznik nr 1a do SIWZ, odpowiednio do części I-III. 4. Miejsce dostawy: 1) Część I: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Armii Krajowej 101, 81-824 Sopot, pok. 201; 2) Część II: Wydział Historyczny Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 55, 80-308 Gdańsk, pok. 2.54 - pracownia techniczna; 3) Część III: Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 59, 80-308 Gdańsk, pok. C201 – Dziekanat. 5. Zamówienie obejmuje, odpowiednio do części I-III, m.in.: 1) dostawę urządzenia i zapasowego tonera (tonerów), 2) rozładunek, wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w pkt 4, 3) instalację, uruchomienie, przeszkolenie pracowników Zamawiającego (administratora i operatorów) w zakresie obsługi urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1a do SIWZ, odpowiednio do części I-III (tabela 1 poz. 8, 9), w terminie określonym w § 2 projektu umowy – załącznik nr 4 do SIWZ, 4) zapewnienie usługi wsparcia (w tym przeglądy techniczne zgodnie z zapisami w § 6 ust. 5 projektu umowy – załącznik nr 4 do SIWZ) i pomocy technicznej, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1a do SIWZ, odpowiednio do części I-III (tabela 1 poz. 10 i 11).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I: 300,00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN), Część II: 460,00 PLN (słownie: czterysta sześćdziesiąt 00/100 PLN), Część III: 330,00 PLN (słownie: trzysta trzydzieści 00/100 PLN). Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-32/18/MG (wpisać numer części, której dotyczy wadium). Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone w języku polskim przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Wadium dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców, kilku z nich lub wszystkich łącznie. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XV pkt 4 ppkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 9. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 1). 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach